فونیکسریمکسبهتام

انتقال دوربین‌های کنترل سرعت به مرکز شهر اصفهان

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای رفاه حال عابرین پیاده در شهر اصفهان دوربین های کنترل سرعت به مرکز شهر منتقل می شود.

انتقال دوربین‌های کنترل سرعت به مرکز شهر اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی  اظهار داشت: مدیریت حمل و نقل ترافیک اصفهان در نظر دارد با آرام‌سازی ترافیک بتواند عبور معلولان، سالخوردگان و دیگر عابرین پیاده را از همسطح و گذرگاه های عابر پیاده فراهم کند.

    وی بیان داشت: زمانی که بتوانیم محور شهری و اولویت را با عابر پیاده قرار دهیم به جای افزایش پل‌هوایی‌های مکانیزه سعی می‌کنیم با آرام‌سازی ترافیک و کاهش سرعت خودروها، عبور عابرپیاده از همسطح خیابان در شهر اصفهان را فراهم سازیم.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: لازم است که پل‌ های هوایی‌ مکانیزه در نقاطی مانند بزرگراه ها که با حجم گسترده عابرین پیاده مواجه ایم به اجرا در بیاد.

    وی با بیان اینکه برای معلولان و سالخوردگان که نمی‌توانند از پله‌های برقی در پل های هوایی‌ استفاده کنند و در نهایت مجبور به گذر از خیابان هستند، درصدد احداث بالابر و پله های ثابت در شهر هستیم، افزود: در حال حاضر در این راستا به صورت پایلوت پل هوایی خیابان جی را مجهز به بالابر کردیم.

    صلواتی با بیان اینکه تلاش ما در راستای آرام‌سازی ترافیک است، ادامه داد: در صدد هستیم که بزرگراه‌های شهر اصفهان مجهز به دوربین شوند و همچنین دوربین‌های کنترل سرعت را به مرکز شهر انتقال دهیم و سرعت خودروها را در سطح شهر به 30 تا 50 کیلومتر برسانیم.

    وی با اشاره به اینکه تجربه استفاده از آسانسور در اصفهان خیلی خوب نبوده و در فرهنگ استفاه از آن و نگهداری از آسانسور به خوبی عمل نکردیم، اضافه کرد: در حال حاضر مقرر شد بالابرها در پل‌های هوایی با حضور نگهبان احداث شوند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان داشت: آسانسورها حجم محدودی از افراد را می‌توانند جابه جا کنند اما هنوز این فرهنگ ایجاد نشده که متناسب با ظرفیت آسانسور افراد، سوار شوند و همین باعث تخریب زیاد آسانسورها در شهر می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط