فونیکسریمکسبهتام

مصدومیت ۲ پلیس در حریق اتوبوس در کانادا

عصر خودرو: بررسی این واقعه نشان داد که راننده وانت، کنترل خودرو را از دست داده و به لاین مقابل وارد شده است.

مصدومیت ۲ پلیس در حریق اتوبوس در کانادا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰:۰۰
  • مصدومیت 2 پلیس در حریق اتوبوس در کانادا
  • مصدومیت 2 پلیس در حریق اتوبوس در کانادا
  • مصدومیت 2 پلیس در حریق اتوبوس در کانادا

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، مأموران پلیس و اداره آتش‌نشانی یارموث حدود ساعت 10 صبح به دنبال اطلاع از این تصادف در خیابان «ویلو» در نزدیکی تقاطع جاده «آنسل هالت» در غرب یارموث به محل حادثه اعزام شدند.

بنا به گفته پلیس، یکی از افسران پلیس که به صحنه تصادف نزدیک بود، توانست در کمتر از یک دقیقه به آنجا برسد. زمانی که او به آنجا رسید، راننده و تنها مسافر اتوبوس از خودرو خارج شدند، در حالی که راننده زن وانت از درد زانو ناله می‌کرد.

هنگامی که افسر پلیس در حال صحبت با راننده وانت بود، اتوبوس مذکور که متعلق به شرکت CCRTA بود، آتش گرفت. وی سعی کرد با استفاده از کپسول آتش‌نشانی حریق را اطفا کند، اما به دلیل گسترش آتش‌سوزی در انجام این کار موفق نبود.

واحد آتش‌نشانی یارموث موفق شد آتش را مهار کند و راننده وانت نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

بررسی این واقعه نشان داد که راننده وانت، کنترل خودرو را از دست داده و به لاین مقابل وارد شده است.

به گفته مقامات پلیس محلی، این راننده به دلیل سرعت بیش از حد، ایجاد خطر و عدم حفظ خودرو در لاین خود به دادگاه احضار شده است.

خوشبختانه راننده و مسافر اتوبوس آسیب ندیده‌اند. دو مأمور پلیس هم که به خاطر استنشاق دود، در بیمارستان تحت درمان بودند، مرخص شدند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط