فونیکسریمکسبهتام

کیا نیرو رونمایی شد

عصر خودرو:کیا اولین کراس اور هیبریدی خود را بنام "نیرو" رونمایی کرد.

کیا نیرو رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوبلاگ، کیا نیرو که در نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2016 معرفی شده به مدد پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری و یک موتور الکتریکی مصرف سوخت خوشبینانه 50 مایل بر گالن را هدفگذاری کرده است.

پیشرانه این خودرو در کل 146 اسب بخار قدرت را در کنار 195 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند و به گفته کیا موتورز ساختار سبک، ایرودینامیک مطلوب و گیربکس دستی شش دنده جدید به رسیدن این خودرو به هدف 50 مایل در هر گالن خواهد رسید.
کیا نیرو 2017 تا حدودی شبیه نسخه جمع و جور اسپورتیج جدید است و چندان به یک خودروی هیبریدی شبیه نیست. همچنین یک نسخه هیبریدی plug-in نیز سپس به سری خودروهای نیرو اضافه خواهد شد.

انتظار میرود این کراس اور هیبریدی جدید اواخر امسال وارد بازار شود و اگر کیا در رسیدن به هدفگذاری 50 مایل در هر گالن موفق شود میتواند افق خودروهای هیبریدی را تغییر دهد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم