فونیکسریمکسبهتام

واکنش لیونل مسی به خرید فراری ۳۴ میلیون دلاری

عصر خودرو- شایعات حاکی از اینست که لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان و ستاره بارسلونا در حراجی پاریس در هفته گذشته بالاترین پیشنهاد(۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار) را برای فراری ۳۳۵S سال ۱۹۵۷ ارائه کرده است.

واکنش لیونل مسی به خرید فراری ۳۴ میلیون دلاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوبلاگ، این شایعات تا جایی بود که حتی گفته میشد وی موفق شده کریستیانو رونالدو رقیب خود در دنیای فوتبال را در این حراجی شکست دهد و خودروی گرانقیمت اسب نشان را از آن خود کند.

    ظاهرا این شایعات به گوشی لیونل مسی رسیده و وی با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام که یک اسباب بازی مک کوئین ستاره کارتون ماشین ها را در دست گرفته به این خبر واکنش نشان داد.

    وی زیر این عکس نوشته بود: من و خودروی جدیدم و در انتها چند شکلک خنده گذاشته بود.

    این در حالیست که به گزارش پایگاه اسپورت، فروشنده فراری در کنفرانس خبری درباره این حراجی مدعی شده که مسی خریدار این خودرو است و این ستاره فوتبال تصمیم گرفته در این باره سکوت کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم