فونیکسریمکسبهتام

رقیبی جذاب برای ب‌ام‌و سری ۴!

عصر خودرو: کوپه ای دلفریب با ابعاد و تناسباتی نزدیک به سری ۴ و C کلاس کوپه؛ اینفینیتی بار دیگر شمشیر را برای ب‌ام‌و و بنز از رو بسته. از این خشم سلطه‌جوی نقش بسته بر چهره Q۶۰ جدید نیز کاملا مشخص است که اینفینیتی این بار تا چه حد بازی را جدی گرفته.

رقیبی جذاب برای ب‌ام‌و سری ۴!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، خطوط و فرم های نشات گرفته از جلوپنجره جُفت‌طاقی اینفینیتی، پیکره ای را برای این کوپه جدید شکل داده اند که بدون اغراق، آن را زیبا تر از هر اینفینیتی دیگری جلوه می دهد؛ یک زیبایی ترکیب شده با قدرت و پویایی بصری. البته همه چیز محدود به نمایش صرفا بصری قدرت و زیبایی محدود نبوده و Q60 جدید، با اتکا نیروگاه V6 توئین‌توربو 400 اسبی جا شده پشت این چهره وحشی، در عمل هم ساخته ای قدرتمند و تسلیم‌ناپذیر احساس می شود. البته، در بخش پیشرانه دو گزینه دیگر نیز وجود دارد که یکی نسخه ضعیف تر همین موتور V6 3.0 لیتری است، با 300 اسب‌بخار قدرت و دیگری، یک موتور 2.0 لیتری توربو 208 اسبی. گیربکس متصل به این پیشرانه ها، از نوع 7 سرعته خودکار است که بصورت استاندارد، محرک چرخ های عقب است اما می توان Q60 جدید را بصورت چهار چرخ متحرک نیز سفارش داد.
اینفینیتی در Q60 جدید، سیستم فرمان دیجیتال Direct Adaptive Steering را برای ارتقاء احساس سواری و بازخورد آن، مورد بازنگری قرار داده. در کنار این سیستم فرمان بهبود یافته که دارای شش حالت قابل تنظیم برای سطح سفتی و سرعت پاسخگویی است، فنربندی دیجیتال اینفینیتی با قابلیت تنظیم در سه حالت استاندارد، اسپرت و اسپرت‌پلاس نیز برای Q60 جدید درنظر گرفته شده. سیستم صوتی پیشرفته Bose با 13 بلندگو، سیستم اطلاعات و سرگرمی به‌روز شده اینتوئیشِن با دو صفحه نمایش و سیستم میراسازی صدا های مزاحم موتور نیز از جمله امکانات بالارده ای هستند که برای کابین لوکس و فوق‌العاده خوش‌ساخت Q60 جدید در نظر گرفته شده.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط