فونیکسریمکسبهتام

تعطیلی مدارس چند استان با بارش برف

عصر خودرو- برودت هوا موجب شد تا اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بسیاری از مدارس مقطع ابتدایی شهر مشهد و سایر شهر های استان را تعطیل اعلام کند.

تعطیلی مدارس چند استان با بارش برف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، بنا بر اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مقاطع ابتدایی نوبت صبح علاوه در شهر مقدس مشهد در بخش مزداوند شهرستان سرخس، ششتمد، طرقبه، جغتای، کلات، جوین و تربیت حیدریه تعطیل اعلام شد.

    بنا بر این اطلاعیه همچنین مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نوبت صبح شهر های نیشابور،میان جلگه،قوچان، چناران،گلبهار زبرخان،احمد آباد و جلگه رخ نیز به دلیل بردوت هوا تعطیل هستند.

    برودت هوا و همچنین لغزندگی معابرهمچنین موجب شد تا این اداره کل تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان فیروزه و کدکن را نیز تعطیل اعلام کند.

    مدارس برخی مناطق سه شهرستان مازندران امروز تعطیل است

    دبیر شورای اطلاع‌رسانی استاندار مازندران به مدارس شهرها و مناطقی که روز چهارشنبه به علت بارش برف و یخبندان تعطیل است، اشاره کرد و گفت: مدارس روستای «ورزان » از منطقه بلده نور و تمام مدارس مقطع ابتدایی منطقه چهاردانگه ساری امروز تعطیل است.

    وی یادآور شد: همچنین مدارس پایه پیش‌دبستانی شهر و روستای شهرستان کلاردشت نیز امروز تعطیل است.

    مازندران 470 هزار دانش‌آموز دارد که در چهار هزار مدرسه تحصیل می‌کنند و طبق اعلام هواشناسی مازندران، امروز چهارشنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پایان هفته جاری آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود،

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط