فونیکسریمکسبهتام

تصادف خودرو با قطار در شیلی ۶ کشته و یک زخمی بر جای گذاشت

عصر خودرو- رسانه ونزوئلایی «کورئو دل اورنوکو» گزارش داد که برخورد قطار باری و یک اتومبیل در جنوب شیلی ۶ کشته و یک زخمی بر جای گذاشته است.

تصادف خودرو با قطار در شیلی ۶ کشته و یک زخمی بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینوکو»، آتش‌نشانی منطقه «سن خاویر» (واقع جنوب شیلی) در گزارشی اعلام کرد که برخورد یک قطار باری و یک اتومبیل در جنوب شیلی 6 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت که وضعیت فرد زخمی وخیم گزارش شده است.

    طبق گزارش‌های دریافتی قطار باری در حالی‌که به سمت جنوب شیلی در حرکت بود با یک دستگاه اتومبیل برخورد کرد که ظاهرا در حال عبور از خط راه آهن بود؛ اتومبیل پس از تصادف با قطار تا فاصله 200 متری بر روی خط راه آهن کشیده شد که در نهایت تصادف منجر به نابودی کامل اتومبیل در زیر چرخ‌های قطار شد.

    این حادثه در منطقه «سن خاویر» در نزدیکی منطقه «مائول» شیلی واقع در فاصله 260 کیلومتری جنوب «سانتیاگو» (پایتخت شیلی) روی داد.

    «مائوریسیو انسینا» فرمانده نیروهای آتشنشانی منطقه «سن خاویر» در گفتگویی به رسانه‌های محلی گفت: اتومبیل در مجموع 7 سرنشین داشت که 2 نفر از آن‌ها سن و سال کمی داشتند، در حال حاضر یکی از این افراد کم سن و سال به شدت زخمی شده و در وضعیت وخیم قرار دارد در حالی که 6 نفر دیگر در دم جان باختند.

    فرد زخمی پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های منطقه تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت و جسد متلاشی شده 6 قربانی حادثه نیز توسط تیم‌ها اورژانس از داخل اتومبیل بیرون کشیده شدند.

    طبق گزارش‌های دریافتی یک دادستان نیز به منظور رسیدگی به پرونده و کشف دلیل وقوع این حادثه، در محل حاضر شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط