فونیکسریمکسبهتام

سی و هشتمین جایگاه سوخت منطقه آبادان افتتاح شد

عصر خودرو- به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، سی و هشتمین جایگاه سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان در محل ایستگاه ۱۱ افتتاح شد.

سی و هشتمین جایگاه سوخت منطقه آبادان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح این جایگاه سوخت اظهار کرد: جایگاه سوختی که امروز به بهره برداری می رسد، محلی برای عرضه سوخت بنزین (معمولی و سوپر) و سی ان جی به عموم مردم است.

    علی حکمت افزود: در این جایگاه 6 دستگاه دیسپنسر دو نازله برای عرضه بنزین معمولی و چهار دستگاه دیسپنسر دونازله نیز برای عرضه بنزین سوپر موجود است.

    وی اظهار کرد: همچنین چهار دستگاه دیسپنسر دو نازله برای عرضه سوخت سی ان جی نصب شده که 6 دستگاه آن فعال و دو دستگاه به صورت استندبای درمحل نصب شده است.

    حکمت با اشاره به اینکه جایگاه سوخت در زمینی به مساحت چهار هزار و 215 متر مربع احداث شده است، تصریح کرد: این جایگاه دارای پنج مخزن 47 هزار لیتری است.

    به گفته  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان، با شروع به کار این جایگاه 15 نفر به طور مستقیم در سه شیفت کاری(هر شیفت 5 نفر) مشغول به کار می شوند.

    فرماندار آبادان نیز در ادامه این آئین گفت: از تمامی کسانی که با سعی و تلاشف اسباب رفع رنج و محنت را از مردم موجب می شوند، قدردانی می کنم.

    عزیزاله شهبازی، وجود جایگاه عرضه سوخت را یکی از مهمترین نیازهای شهرهای امروزی دانست و افزود: به طور قطع خدمات قابل ارائه در جایگاههای سوخت بایستی با استانداردهای روز همخوانی و همسانی داشته باشد.

    فرماندار آبادان اظهار کرد: در ایران، ارائه اینگونه سوختها به طور معمول با کیفیت های قابل قبولی از طرف مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی به مردم عرضه می شود.

    شهبازی تصریح کرد: به طور قطع احداث این جایگاه سوخت در یکی از مناطق کم برخوردار و محروم شهر آبادان  آرامش و آسایش را برای اهالی به ارمغان آورده است.

    وی یادآور شد: آبادان از جمله شهرهای است که کار عرضه مواد سوختی برای خودروها در مقایسه با سایر شهرستانها از وضعیت مناسبی برخوردار است. ما به طور معمول در شهر بار ترافیکی چندانی نداریم که سبب هدر رفت زمان مردم برای دریافت سوخت در جایگاهها شود و این جای بسی خوشحالی دارد.

    شهبازی افزود: با توجه به انجام برنامه ریزیها و امکانات فراهم شده در این جایگاه، مراجعان اعم از شهروندان و سایر میهمانانی که از سراسر کشور برای بازدید به اینجا می آیند در اندک زمانی می توانند سوخت با کیفیت مورد نظر خود را دریافت کنند.

    فرماندار آبادان اظهار کرد: طبق گفته کارآفرین مربوطه قرار است تا مجتمعی نیز به منظور فراهم سازی نیازهای میهمانان و شهروندان اعم ازکارواش، سوپرمارکت و غیره در جنب این جایگاه ایجاد شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو