فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

دوئل هاچ بک های فرانسوی در ایران

عصر خودرو: رقابت رنو ساندرو با پژو ۲۰۷i، آزمایش فنی جدیدترین خودرو شرکت کارمانیا، جزئیات کامل قرارداد ایران خودرو و پژو و ده ها مطالب خواندنی دیگر در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز منتشر شد.

دوئل هاچ بک های فرانسوی در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "سایه روشن قراردادهای جدید با پژو"، مطلب هفته نامه در خصوص سفر رئیس جمهور به فرانسه و اتفاقات بعد از آن در صنعت خودرو ایران است. این مطلب به تشریح قرارداد جدید ایران خودرو و پژو می پردازد.
    در بازار این هفته به بررسی بازار شمع و وایر خودروهای مختلف در بازار ایران می پردازیم و از جدیدترین قیمت های این محصولات مطلع خواهیم شد.
    جهان خودرو این هفته را پورشه باکستر 718؛ نسل جدید کیا کادنزا؛ جی ام سی آکادیا و مفهومی اوپل GT می گذرانیم و فرش قرمز هفته را پیش پای ستاره های شرقی تازه وارد به بازار ایران پهن می کنیم. هاوال که با 4 شاسی بلند جدید به ایران آمده است، در ایران با نمایندگی عظیم خودرو عرضه می شود. این محصولات که در بازه قیمتی 92 تا 240 میلیونی ارائه می شوند در بهترین شرایط فروش در حال عرضه به متقاضیان هستند.
    "مهم ترین نکاتی که برای خرید تجهیزات دست دوم سیستم صوتی باید بدانید" در بخش سیستم صوتی اطلاعات مورد را به خریداران محصول مورد نظر می دهد.
    "اقتدار چینی ها از دیار کرمان می آید" گزارشی جامع از رونمایی BYD S6 در نمایشگاه خوردو کرمان است که در روز دوم این نمایشگاه اتفاق افتاد.
    در صفحه لوکس این هفته به بررسی پورشه 911 کررا 4 کبریولت در بازار اتومبیل های لوکس اسپرت دست دوم می پردازیم و موتورسیکلت سواران این هفته هم با ششمین برند معتبر جهان که در راه رسیدن است آشنا می شوند.
    در جست و جوی رقیبی برای ام جی، به بررسی فنی خودروی MG GS، می پردازد، خودرویی که نخستین تجربه MG در تولید خودرو های کراس اوور است و این شرکت امید زیادی به موفقیت آن دارد.
    باور می کنید خودروسازان دورغ های بزرگ بگویند؟ اگر پاسختان منفی است شما را به مرور مطلبی با عنوان "8 دروغ بزرگ" دعوت می کنیم، مطلبی که به مرور دروغ خوروسازان بزرگ در مورد محصولاتشان می پردازد.
    در نهایت در بخش عیب یابی خودرو به زبان ساده، به بررسی عیوب ناشی از شاسی خودرو پرداخته شده است.

    کرمان موتوراکستریم