فونیکسریمکسبهتام

رییس اتاق بازرگانی تبریز اعلام امادگی کرد

شراکت بازرگانان تبریزی و اتریشی برای تولید خودرو

عصر خودرو- رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: بازرگانان اتریشی می‌توانند با همکاری تجار تبریزی از پتانسیل بزرگ صنعت قطعه سازی در تبریز استفاده کرده و به تولید خودرویی با برند بزرگ اروپایی در تبریز اقدام کنند.

شراکت بازرگانان تبریزی و اتریشی برای تولید خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا در آذربایجان‌شرقی، حسن زاده در نشست هیات اقتصادی کشور اتریش با تجار و صنعتگران استان اظهار کرد: بین استان آذربایجان‌شرقی و استان اشتایرمارک اتریش در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، تکنولوژی و مسائل پزشکی مناسبت‌های بسیار نزدیک وجود دارد.

    وی با بیان اینکه اتریش میزبان بسیار خوبی در مذاکرات هسته ای بود، افزود: میزبانی بسیار خوب اتریش در مذاکرات هسته‌ای زمینه‌های همکاری بیشتر این دو کشور را فراهم کرده است.

    وی تحول بزرگ و رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را تحولی بزرگ در تاریخ ایران دانست و گفت: این مذاکرات به دنیا ثابت کرد که ایران همواره به دنبال تعامل و صلح با تمامی کشورها است و هیچ گاه به دنبال تشنج و ناراحتی ملت‌ها نیست.

    حسن زاده ادامه داد: اجرایی شدن برجام نشان داد که ملت‌ها می توانند بزرگترین مشکلات را با مذاکره و تعامل حل کنندو نیازی به جنگ و بمباران نیست.

    وی اتاق بازرگانی تبریز با قدمت 100 ساله را پیشرو در توسعه اقتصادی استان دانست و گفت: در استان آذربایجان شرقی، صنایع بسیار متعددی از جمله داروسازی، صنایع غذایی، ماشین سازی، تراکتورسازی، قطعه سازی، پتروشیمی، کاشی کاری، فولاد، نساجی، آجیل و خشکبار و میوه جات و کنسانتره وجود دارد.

    وی با بیان اینکه 10 درصد از کل ظرفیت معادن کشور در آذربایجان‌ شرقی قرار دارد، اظهار کرد: معادن استان چون معادن آلومینیات و سنگ‌های تزیینی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

    حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صنعت توریست و گردشگری در تبریز تاکید کرد: تبریز با داشتن بناهای بزرگ تاریخی در حوزه جذب توریست و گردشگر امکانات بسیار زیادی دارد به طوری که در سال 2018 تبریز به عنوان شهر گردشگری اسلامی دنیا معرفی خواهد شد.

    حسن زاده افزود: هنر فرش دست بافت تبریز یکی از پتانسیل‌های بزرگ استان است.

    رئیس اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: مسئولان دولت ایران بعد از رفع تحریم‌ها برای ارتباط با کشورهای پیشرفته تمامی مقررات سرمایه گذاری و تضمین‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران را فراهم خواهند کرد.

    وی گفت: از تمامی فعالان اقتصادی دعوت می‌کنیم تا از ظرفیت بالای تبریز که پتانسیل بزرگی برای سرمایه گذاری است، استفاده کنند.

    وی با اشاره به نقاط قوت صنایع اتریش تاکید کرد: بازرگانان اتریش در زمینه صنایع ریلی، هتل سازی، پتروشیمی و گردشگری نقاط قوت زیادی دارند که امید داریم صنعتگران استان در همکاری با صنعتگران اتریشی گام های بزرگی در جهت پیشرفت اقتصادی دو کشور بردارند.

    حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: بازرگانان اتریشی می‌توانند با همکاری تجار تبریزی از پتانسیل بزرگ صنعت قطعه سازی در تبریز استفاده کرده و به تولید خودرویی با برند بزرگ اروپایی در تبریز اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو