فونیکسریمکسبهتام

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد:

ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۵ به اتمام رسید

کاهش ۱۵ درصدی درخواست متقاضیان برای طرح

عصر خودرو- مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک دوره ۹۵ به اتمام رسید، گفت: بالغ بر ۶۱ هزار متقاضی در سامانه شهرداری تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۵ به اتمام رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه بیش از 61 هزار متقاضی دریافت طرح ترافیک در سامانه شهرداری تهران ثبت نام کرده اند از کاهش حدود 15 درصدی درخواست متقاضیان برای سال 95  خبر داد.

    وی با بیان اینکه از بامداد امروز درگاه اینترنتی ثبت نام طرح ترافیک دوره 95 بسته شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه از سال 92 ارم های روزانه و هفتگی در دسترس شهروندان است، میزان در خواست های سالانه متقاضیان کاهش یافته که این نشان می‌دهد شهروندان هم بنا به نیازشان برای تردد به محدوده طرح ترافیک، نسبت به ثبت نام اقدام می کنند.

    مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه سهمیه متقاضیان سهمیه بگیر تا پایان هفته اعلام می‌شود، گفت: خودروهای عمومی شهر تهران؛ دارندگان پلاکهای ایران 11، 22، 33، 44 که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند دغدغه ثبت نام نداشته باشند چرا که به محض بازگشایی مجدد سامانه امکان ثبت نام برای این دسته از متقاضیان وجود دارد.

    به گفته قنبرنژاد در حال حاضر نامه تمامی رسانه‌های عمومی، روزنامه‌ها و سایت‌ها تهیه شده و بزودی برای مدیران عامل و مدیران مسئول آنها ارسال می‌شود و این افراد مکلفند در مهلت تعیین شده نسبت به اعلام اسامی خبرنگاران خود و کد پیگیری آنها به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران همانند سال گذشته اقدام کرده تا سامانه برای ثبت‌نام تکمیلی این افراد باز شود. در عین حال آن دسته از خبرنگارانی که از سوی رسانه هایشان اسامی شان اعلام نمی شوند می توانند با مراجعه به مرکز ارتباطات شهرداری تهران مانند گذشته با محرز شدن خبرنگار بودن شان اقدام کنند.

    وی از اعلام نتایج در اواخر بهمن ماه خبر داد و گفت: اسامی واجدین شرایط از طریق سایت شهرداری تهران اعلام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط