فونیکسریمکسبهتام

حرکت در جاده های خراسان رضوی با زنجیر چرخ میسر است

عصر خودرو- رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: به علت بارش برف در تمام جاده های این استان استفاده از زنجیر چرخ در این مسیرها الزامی است.

حرکت در جاده های خراسان رضوی با زنجیر چرخ میسر است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی رجایی  افزود: هم اکنون در گردنه گوجگی در محور مشهد-کلات و جاده های بردسکن - سبزوار، مشهد- باغچه - تربت حیدریه و حوزه تربت جام، برف و کولاک مشاهده می شود.
    وی اظهار کرد: همچنین بارش برف در جاده های چناران - مشهد، قوچان - درگز، مشهد-نیشابور، سبزوار - اسفراین، جوین - جغتای، صالح آباد - تربت جام ، سرخس - مشهد، مشهد شاندیز و حوزه های زاوه، فیروزه ادامه دارد.

    * هموطنان از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.
    رجایی گفت: با توجه به بارش برف و وجود کولاک و ترافیک در جاده ها به ویژه در جاده باغچه - تربت حیدریه توصیه می شود از مسافرت های غیر ضروری پرهیز شود.
    وی افزود: رانندگانی که وارد جاده می شوند علاوه بر داشتن زنجیر چرخ باید خودرو خود را به دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز نموده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
    وی اظهار کرد: هم اکنون تمام جاده های این استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد و کارکنان راهداری نیز در جاده ها در حال ماسه و نمک پاشی هستند.
    رجایی همچنین از رانندگانی که قصد عبور از جاده های خراسان رضوی را دارند خواست پیش از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا شماره تلفن 33411000-051 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع حاصل کنند.
    وی ادامه داد: کارکنان این اداره کل شامل 938 نفر در بخش دولتی در قالب 96 گروه و 35 نفر در بخش خصوصی در قالب 10 گروه از ابتدای آذر ماه امسال تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده در 76 نقطه از جاده های استان مستقر هستند.
    به گفته وی امسال 552 دستگاه خودرو راهداری سنگین، نیمه سنگین و سواری از بخش دولتی و 35 دستگاه از بخش خصوصی برای تأمین امنیت رفت و آمد مسافران در جاده های خراسان رضوی استقرار دارند.
    وی افزود: امسال 33 هزار تن نمک و 75 هزار مترمکعب ماسه در 31 اداره تابعه و 33 راهدارخانه خراسان رضوی توزیع شده است.
    رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پارسال نیز علاوه بر استفاده از 42 هزار تن شن و نمک، 45 میلیون مترمکعب برف از جاده های این استان جمع آوری شد.
    هم اکنون 20 هزار و 483 کیلومتر راه در خراسان رضوی وجود دارد که شش هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.
    51 گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر و 136 مکان کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر در این راهها وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو