فونیکسریمکسبهتام

سارق باطری‌های خودروهای سنگین به دام افتاد

مالباختگان به پلیس مراجعه کنند

عصر خودرو- سارق دهها فقره باطری خودروهای سنگین از قبیل جرثقیل، لیفتراک و .. در سطح شهر تهران که یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت داخل خودرو بود با زیرکی مأموران پلیس آگاهی به دام افتاد.

سارق باطری‌های خودروهای سنگین به دام افتاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در ساعت 10:30 مورخه 8 دی 94 مأموران کلانتری 101 تجریش در حین گشت زنی به سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و در بازرسی از داخل خودرو موفق به کشف مقادیری لوازم داخل خودرو می شوند.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    با انتقال متهم حمید . پ ( 47 ساله ) به پایگاه یکم پلیس آگاهی و در بررسی سوابق وی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت خودرو ، سرقت داخل خودرو و سرقت خودروهای سنگین است که بارها توسط پایگاه چهارم، اداره بیستم و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده و آخرین سابقه دستگیری وی نیز به تاریخ 21 شهریور 94 و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ باز می گشت.

    همزمان با شناسایی حمید . پ به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت های داخل خودرو ، تعدادی از شکات و مالباختگان و صاحبان خودروهای سنگین نیز که خودروهای آنها مورد سرقت باطری خودرو قرار گرفته بود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در خصوص سرقت های صورت گرفته از خودروهای خود ( خودروهای سنگین از قبیل جرثقیل ، لیفتراک و ... ) طرح شکایت کردند.

    تعدادی از شکات تصاویری از لحظه سرقت در اختیار کارآگاهان قرار دادند که سارق را در حین سرقت لوازم داخل خودروهای آنها نشان می داد که با مشاهده تصاویر سارق، بلافاصله حمید . پ توسط کارآگاهان مورد شناسایی قرار گرفت.

    حمید که با مشاهده تصاویر خود چاره ای جز اعتراف نداشت، صراحتا به دهها فقره سرقت از خودروهای سنگین به ویژه سرقت باطری خودرو اعتراف کرد.

    در ادامه و با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه سه راه آذری – سی متری جی، کارآگاهان علاوه بر کشف دهها عدد باطری مسروقه ویژه خودروهای سنگین، موفق به دستگیری خریدار اموال مسروقه بنام پیمان شدند؛ پیمان در اعترافاتش به خرید دهها باطری خودروهای سنگین از متهم اصلی پرونده اعتراف کرد.

    سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت باطری خودروهای ویژه ( خودروهای سنگین ) در سطح شهر تهران و کشف دهها باطری مسروقه از خریدار اموال مسروقه و همچنین مخفیگاه متهم اصلی پرونده، از کلیه مالباختگان بویژه دارندگان خودروهای سنگین که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود و تحویل اموال خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو