فونیکسریمکسبهتام

برف و سرما برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

عصر خودرو- آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس تعدادی از شهرستان های استان به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز /سه شنبه/ تعطیل است.

برف و سرما برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی شهرستان کلیبر و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مدارس شهری این شهرستان تعطیل است.
    بر اساس این گزارش ، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شهرستان هوراند و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی خاروانا تعطیل بوده و مدارس بقیه مقاطع این شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.
    همچنین کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تیکمه داش نیز تعطیل است.
    محمد اشجعی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تداوم فعالیت سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز چهارشنبه خبرداد و گفت: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط