فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین:

۴ تصادف زنجیره‌ای در قزوین رخ داد

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از وقوع چهار تصادف زنجیره‌ای در این استان از شنبه‌شب تاکنون خبر داد.

۴ تصادف زنجیره‌ای در قزوین رخ داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمید ره‌انجام اظهار کرد: همزمان با بارش شدید باران در استان قزوین از شنبه‌شب هشت تصادف بزرگ شامل چهار تصادف زنجیره‌ای و چند سانحه جاده‌ای دیگر در محورهای مواصلاتی این استان به وقوع پیوست که در مجموع 95 حادثه‌دیده بر جای گذاشت.

    وی افزود: این حوادث همچنین 32 نفر مصدوم و یک نفر فوتی بر جای گذاشت که 13 نفر از مصدومان حوادث یاد شده را نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین به مراکز درمانی انتقال دادند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: در نخستین این حوادث٬ یک دستگاه خودروی ال 90 در کیلومتر 40 اتوبان قزوین-رشت نزدیک روستای یوزباشچای روبه‌روی رستوران با گاردریل برخورد کرد که دو نفر حادثه‌دیده داشت و هر دو مصدوم شدند.

    ره‌انجام تصریح کرد: یکی از این مصدومان دچار ترومای سر شده بود که به بیمارستان انتقال یافت.

    وی عنوان کرد: در سانحه بعدی دو دستگاه خودروی سواری سمند در کیلومتر 22 اتوبان قزوین-رشت چهار کیلومتر بعد از انبار نمک با یکدیگر برخورد کردند و پنج مصدوم بر جای گذاشتند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین عنوان کرد: دو نفر از این حادثه‌دیدگان به دلیل آسیب از ناحیه دست و سردرد شدید به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافتند.

    ره‌انجام با اشاره به واژگونی یک دستگاه خاور در اتوبان قزوین-کرج لاین جنوبی مقابل شهر صنعتی کاسپین خاطرنشان کرد: این سانحه دو مصدوم داشت که به دلیل ترومای کمر به بیمارستان تأمین اجتماعی رازی منتقل شدند.

    وی بیان کرد: در تصادف زنجیره‌ای هشت دستگاه خودرو هم که در لاین شمالی اتوبان قزوین-کرج روبه‌روی کارخانه سیمان آبیک رخ داد٬ 18 نفر حادثه‌دیده وجود داشت و دو نفر از آن‌ها به علت جراحت دست و صورت به شکل سرپایی خدمات پانسمان و بانداژ دریافت کردند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین یادآور شد: مورد دیگر مربوط به مراجعه فردی به پایگاه انداد و نجات عوارضی شماره 3 به دلیل ضربه وارد بر سر به دنبال وقوع تصادف بود که خدمات سرپایی به وی ارائه شد.

    ره‌انجام خاطرنشان کرد: برخورد دو تریلی با 10 خودروی سواری نیز در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج 50 متر مانده به آمادگاه 32 حادثه‌دیده با هشت مصدوم داشت که دو نفر از آنان به علت آسیب از ناحیه ستون فقرات به بیمارستان ولیعصر(عج) انتقال پیدا کردند.

    وی تصریح کرد: در حادثه دیگری یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج روبه‌روی خانه‌های مسکونی پادگان آبیک با خودروهای پراید و پژو 206 برخورد کرد که حاصل این برخورد٬ مصدومیت دو نفر از پنج حادثه‌دیده بود.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد و یک نفر نیز به علت آسیب از ناحیه ستون فقرات به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل شد.

    ره‌انجام عنوان کرد: همچنین در تصادف زنجیره‌ای خودروهای سنگین و سواری در لاین جنوبی اتوبان قزوین کرج بعد از پل زیاران و کیلومتر 45 این اتوبان٬ 30 نفر حادثه‌دیده وجود داشت که 10 نفر از آنان مصدوم شدند.

    وی ادامه داد: از این میان یک نفر فوت کرد و 6 نفر نیز به بیمارستان‌های ولیعصر(عج) و شهید رجایی انتقال یافتند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو