فونیکسریمکسبهتام

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان

عصر خودرو- مجری برگزاری نمایشگاه خودرو در کرمان گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان ۶ تا ۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر نمایشگاه، مصطفی حمیدیان اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان 6 تا 9 بهمن ماه در مساحت تقریبی 6 هزار مترمربع در محل سایت دائمی نمایشگاه های جنوب شرق برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه متولی برگزاری، شرکت نمایشگاه های جنوب شرق است، افزود: رونمایی از دو خودروی لیفان 820 محصول جدید کرمان موتور و BYD مدل" اس 6" محصول جدید خودروسازانکارمانیا در این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

    حمیدیان تصریح کرد: مجموعه کرمان خودرو، مدیران خودرو، خودروسازان کارمانیا، مدیا موتور، پرشیا خودرو نماینده بی ام دبلیو در ایران، نماینده میتسوبیشی، اطلس خودرو نمایندگی کیا و نمایندگی هوندا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه کرمان یکی از قطب های خودروسازی کشور است، با برگزاری نمایشگاه می توانیم توانمندی های استان را بیشتر نشان داده و مردم نیز با محصولات جدید شرکت ها آشنا می شوند.

    مجری برگزاری نمایشگاه خودرو در کرمان اظهار کرد: بیش از 30 شرکت قطعه سازی و حدود 10 شرکت خودروسازی در ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان حضور دارند و بیش از 30 نمونه خودرو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه به لحاظ وسعت و خودروها جزو دو نمایشگاه برتر کشور است، افزود: مراسم افتتاحیه روز 6 بهمن ماه ساعت 17 برگزار می شود و رونمایی از خودروها نیز در روز افتتاحیه است.

    حمیدیان تصریح کرد: بازدید ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان از ساعت 15 تا 21 است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو