فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره حمل و نقل مسافر پایانه‌های اصفهان خبر داد

غذای گرم در سبد پذیرایی ناوگان جاده‌ای اصفهان

عصر خودرو- رئیس اداره‌کل حمل و نقل مسافر پایانه‌های استان اصفهان گفت: به منظور خدمات‌رسانی به مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان وسیله سفر استفاده می‌کنند، غذای گرم به آنها ارائه می‌شود.

غذای گرم در سبد پذیرایی ناوگان جاده‌ای اصفهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، این اداره برای ارائه خدمات به مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان وسیله سفر استفاده می‌کنند، غذای گرم به آنها ارائه می‌دهد.

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر در خصوص ارائه این طرح گفت: برای ترغیب و تشویق عموم مردم برای انتخاب ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر، حفظ سلامت و همچنین افزایش سطح رضایت‌مندی آنها در طول سفر اقدام به ارائه این طرح کرده‌ایم.

    باقر کیانی در ادامه افزود: این طرح از آذر ماه سال جاری در تعدادی از شرکت‌ها به صورت آزمایشی انجام شد که بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

    وی خاطر نشان کرد: مدیران و مالکان اتوبوس‌های عمومی با حذف بسته‌های پذیرایی از جمله کیک و آب‌میوه و با جایگزین کردن میوه و صبحانه کامل، در خدمت مسافران خواهند بود.

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر همچنین اذعان داشت: این اداره در نظر دارد تا پایان سال 95 و با شروع سفرهای نوروزی طرح غذای گرم را در کلیه ناوگان برون‌استانی که سفرهای طولانی‌مدت دارند، اجرایی کند.

    کیانی افزود: از نیمه نخست سال 95 سطح ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را از V.I.P به C.I.P افزایش خواهیم داد و ناوگانی که با کلاس C.I.P وارد بخش حمل و نقل استان می‌شوند مجهز به وای‌فای و اینترانت است.

    وی اظهار داشت: با ورود این ناوگان به بخش حمل و نقل عمومی، تجار استان و سایر استان‌های کشور می‌توانند برای سفرهای برون‌مرزی و درون‌کشوری خود در راستای امور تجارت از این ناوگان بهره‌مند شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو