فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

آغاز طرح امنیتی ـ ترافیکی استقبال از بهار در مازندران

عصر خودرو-فرمانده انتظامی مازندران از آغاز طرح امنیتی ـ انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی و روان‌سازی ترافیک در استان خبر داد.

آغاز طرح امنیتی ـ ترافیکی استقبال از بهار در مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار مسعود جعفری‌نسب گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی و روان‌سازی ترافیک در سطح استان با توجه به ماه‌های پایانی سال و افزایش تردد در سطح بازار و معابر عمومی، این فرماندهی با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و تقویت گشت‌های انتظامی با آمادگی کامل طرح استقبال از بهار را از امروز در استان و شهرستان‌های تابعه به مرحله اجرا درمی‌آید.

    فرمانده انتظامی مازندران با اشاره اینکه در طرح استقبال از بهار، بازارها، مراکز تجاری، طلافروشی‌ها و خیابان‌های پرتردد زیرپوشش انتظامی گسترده پلیس قرار خواهند گرفت، افزود: استقرار ایستگاه پلیس، تقویت گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری، برای پیشگیری از وقوع جرایم از مهم‌ترین اهداف در این طرح است.

    جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر و محسوس پلیس در مراکز خرید از قبیل طلافروشی‌ها، باجه‌های عابر بانک و بانک‌ها از دیگر اقدامات پلیس در این طرح است.

    این مسئول با اشاره به افزایش تردد خودروها و توقف آنها در اطراف مراکز خرید و بروز ترافیک، از اعمال مقررات و محدودیت‌های ترافیکی و برخورد با تخلفات و سد معبر، برای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر عمومی و خیابان‌ها خبر داد.

    وی از هماهنگی با اصناف، بازاریان، سازمان‌های امدادی و خدمات‌رسان، برای همکاری با پلیس در این طرح خبر داد و افزود: برقراری و حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلیس است.

    فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال و استفاده هنجارشکنان از مواد محترقه و وقوع حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال، از مقابله و برخورد جدی پلیس با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در این طرح خبر داد و ادامه داد: پلیس با مراکز و افرادی که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت دارند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

    جعفری‌نسب از به‌کارگیری توان و ظرفیت نگهبان محله، پلیس‌های افتخاری در طرح استقبال از بهار برای پوشش انتظامی مراکز تجاری، طلافروشی‌ها با همکاری اصناف خبر داد.

    وی خطاب به هم استانی‌ها توصیه کرد: شهروندان در این ایام تا آن جا که ممکن است، از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند و خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که به همت شهرداری‌ها در هر مناطق مختلف شهر تعبیه شده، متوقف و از پارک خودرو در معابر عمومی خودداری کنند.

    فرمانده انتظامی مازندران ابراز امیدواری کرد با همکاری همه سازمان‌ها و دستگاه‌های و شهروندان با پلیس، شاهد کاهش تخلفات و جرائم و بروز هرگونه حوادث ناگوار در ماه‌های پایانی سال باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط