فونیکسریمکسبهتام

سرپرست معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد

لزوم تسریع در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده

عصر خودرو- سرپرست معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و سوخت بر ضرورت تسریع در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کرج تاکید کرد.

لزوم تسریع در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید وحید سعادت با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به صورت دائم، مطلوب و مستمر است، عنوان کرد: در این راستا کسب رضایت شهروندان از ضروری‌ترین مولفه‌های خدمت رسانی به شمار می‌رود که نوسازی ناوگان و رفاه شهروندان سهم به سزایی در تحقق این مهم ایفا می‌کند.

    وی با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات سازمان تاکسیرانی در راستانی خدمت رسانی بهینه به شهروندان اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و اجرای آن گویای مهم بودن هدف سازمان تاکسیرانی در فراهم آوردن زمینه‌های رفاه و آسایش شهروندی در خصوص حمل ونقل با تاکسی است.
    این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نقش به سزایی در کاهش مشکلات زیست محیطی ایفا می‌کند، گفت: خدمات ارائه شده در طرح نوسازی ناوگان تنها برای دارندگان اتومبیل‌های فرسوده مدل‌های 75 به پایین و 76 تا 84 که میزان دود قابل توجهی تولید می‌کنند در نظر گرفته شده است.
    پرویز اسکندری، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج، رفاه مسافران و رانندگان هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف اولویت‌دار سازمان ذکر و عنوان کرد: مسئولان سازمان اهتمام ویژه‌ای نسبت به تحقق این مهم دارند.

    وی با اشاره به اینکه ثبت نام تعویض خودروهای فرسوده در تاریخ هجدهم آذر ماه سال جاری به اتمام رسیده است، اظهار داشت: هزار و 961 متقاضی در این طرح ثبت نام کرده و در انتظار تحویل خودروی خود هستند که در صورت اتمام مراحل بانکی و اداری تا پایان سال جاری تمام خودروها به صاحبان آنها تحویل داده می‌شوند.
    اسکندری در تشریح مزایای وام تعویض خودروهای فرسوده گفت: با تلاش‌های مجدانه سازمان، موفق شدیم وام نوسازی تاکسی‌های مذکور را 20 درصد افزایش دهیم  و رانندگان وام را با کارمزد چهار درصد به بانک بر می‌گردانند که این موضوع نقش به سزایی در بهبود شرایط اقتصادی رانندگان ایفا می‌کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو