فونیکسریمکسبهتام

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان:

خودروسازان دیگر بهانه تحریم را ندارند

عصر خودرو- رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با اجرایی شدن برجام، خودروسازان دیگر نمی‌توانند پایین بودن کیفیت محصولاتشان را به تحریم ربط دهند.

خودروسازان دیگر بهانه تحریم را ندارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد جعفری اظهار کرد: متاسفانه خودروسازان نتوانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان را در زمینه قیمت و کیفیت خودروهای تولیدی خود جلب کنند.

    وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد بودیم خودروسازان برخی مشکلات را به تحریم ربط می‌دادند، خاطرنشان کرد: بنابراین با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، این بهانه از بین رفته و شرایط برای بهبود وضعیت فراهم شده است.

    رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودروسازان باید در شرایط پسا تحریم، نسبت به از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و تولید خودروهای جدید اقدام کنند.

    وی افزود: اشتیاق خودروسازان مطرح جهانی برای فعالیت در ایران فرصت مناسبی برای خودروسازان است تا نسبت به به‌روز کردن خطوط تولید و فن‌آوری خود اقدام کنند.

    جعفری با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید به دغدغه خودروسازان تبدیل شود، تصریح کرد: امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها و ورود خودروسازان جهانی به کشور، شرایط برای رقابتی شدن بازار خودرو فراهم شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط