فونیکسریمکسبهتام

محور شمشک - دیزین اصلاح هندسی می‌شود

عصر خودرو- مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز گفت: درصورت تخصیص اعتبار، اصلاح هندسی پیچ آینه واقع در کیلومتر ۶۴ محور کرج - چالوس و اصلاح هندسی محور شمشک به دیزین انجام می‌شود.

محور شمشک - دیزین اصلاح هندسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، افشین پیرنون  با تأکید بر اینکه همه محورهای استان البرز دارای شناسنامه هستند، اظهار کرد: تعداد پل‌ها، دیواره‌ها، سال ساخت و درجه سلامت جاده‌ها و ابنیه‌های فنی در این شناسنامه ثبت‌شده است.

    به گفته مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اطلاعات و مشخصات ابنیه‌های فنی محورهای استان در سامانه «جی. ای. سی» و دیتا بانک استان ثبت‌شده است.

    پیرنون در خصوص تخصیص اعتبارات ملی که باید به بحث ایمن‌سازی محور چالوس تعلق گیرد، گفت: در سال جاری اعتباری که مقرر بود به بحث بهسازی و ایمن‌سازی محور اختصاص یابد محقق نشد.

    17 نقطه حادثه‌خیز محور ایمن‌سازی شد

    وی با اشاره به اینکه اصلاح هندسی برخی نقاط در محور کرج – چالوس، بهسازی و ارتقاء درجه مسیر نیازمند اعتبارات ملی است و با اعتبارات اندک استانی تحقق پیدا نمی‌کند، گفت: بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محدوده گالری خرگوش دره بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد تومان انجام شد.

    مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بهسازی گالری خرگوش دره به لحاظ ایمنی از اهمیت زیادی برخوردار بود که با اعتبارات ملی انجام شد.

    پیرنون در پاسخ به این پرسش که «تاکنون از 39 نقطه حادثه‌خیز محور کرج – چالوس چند نقطه ایمن‌سازی شده است» گفت: از دو سال گذشته تاکنون 17 نقطه حادثه‌خیز محور ایمن‌سازی شده است.

    وی با تأکید بر اینکه 6 کیلومتر باند سبقت در محور کرج – چالوس احداث‌شده است، گفت: برخی خودروهای سنگین در محور ایجاد ترافیک می‌کنند به همین منظور این باند برای تخلیه بار ترافیکی احداث شد.

    «محور نوجان» دهه فجر به طور رسمی افتتاح می‌شود

    پیرنون در ادامه با تأکید بر اینکه رفع و ایمن‌سازی دیگر نقاط حادثه‌خیز محور کرج – چالوس در مرحله مطالعه است، گفت: درصورتی‌که اعتبار تخصیص داده شود اصلاح هندسی پیچ آینه واقع در کیلومتر 64 محور کرج - چالوس و اصلاح هندسی محور شمشک به دیزین انجام می‌شود.

    وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «زمان افتتاح رسمی محور نوجان به چالوس مشخص‌شده است یا خیر» گفت: امیدواریم در ایام دهه فجر این محور به‌طور رسمی افتتاح شود.

    به گزارش خبرنگار مهر، محور آتشگاه - نوجان در شمال و شمال غرب شهرستان کرج واقع‌شده و دارای استانداردهای لازم و جذابیت‌های ویژه‌ای است. این محور 16 آبان بدون افتتاح رسمی زیر بار ترافیک رفت. راه‌اندازی محور نوجان بار ترافیکی شمال کرج و منطقه باغستان برای دسترسی به محور چالوس را کاهش داده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو