فونیکسریمکسبهتام

در روز هوای پاک؛

۶ دستگاه خودرو تاکسی در ساوجبلاغ فک پلاک شد

عصر خودرو - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ گفت: پس از اجرای طرح راستی آزمایی خودروهای دارای برچسب معاینه فنی در روز هوای پاک، شش دستگاه خودرو سورای تاکسی فک پلاک شدند.

۶ دستگاه خودرو تاکسی در ساوجبلاغ فک پلاک شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدجواد نیک کار با اشاره به شعار «نقش من در حفظ هوای پاک چیست» که مصوبه ملی است، اظهار کرد: آلودگی هوای شهرستان ساوجبلاغ ناشی از فراوانی وسایل نقلیه موتوری است.

    وی در ادامه به کمبودها و نارسایی های سیستم حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا، فاقد برچسب معاینه فنی و همچنین راستی آزمایی خودروهای دارای برچسب معاینه فنی را در دستور کار قرار داده است.

    نیک کار با تاکید بر اینکه طرح راستی آزمایی خودروهای دارای برچسب معاینه فنی از روز گذشته بیست و هشتم دی ماه در شهرستان ساوجبلاغ به اجرا درآمده است، گفت: با اجرای این طرح، پلیس راهور شهرستان در صورت مواجه و مشاهده تردد خودروهای دودزا در سطح شهر به اجرای ماده 53 آیین نامه راهنمایی و رانندگی اقدام کرده و ضمن اعمال قانون نسبت به فک پلاک خودرو و نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه اقدام می کند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ گفت: پس از اجرای طرح راستی آزمایی خودروهای دارای برچسب معاینه فنی 6 دستگاه خودرو سورای تاکسی فک پلاک شدند.

    اعطای 80 کارت محیط یار به دانش آموزان ساوجبلاغی

    وی با تاکید بر اینکه 70 درصد آلودگی هوای شهرستان متاثر از سیستم حمل و نقل عمومی است، گفت: ضروری است مدیریت شهری شهرستان ساوجبلاغ تصمیم مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ کند تا تعادل نسبی میان تقاضای نقل و انتقال مسافران بدون اینکه آلودگی هوا افزایش یابد برقرار شود.

    نیک کار یکی از برنامه های امروز بیست و نهم دی ماه روز هوای پاک را در شهرستان ساوجبلاغ برگزاری کارگاه آموزشی در یکی از مدارس شهرستان اعلام کرد و گفت: در این کارگاه که با عنوان «بهداشت هوا لازمه هوای پاک» برگزار می شود به 80 نفر از دانش آموزات کارت محیط یار اعطا می شود.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ در خاتمه برگزاری کارگاه بهداشت هوا لازمه هوای پاک را در راستای سیاست های مدارس محیط زیست در کشور اعلام کرد.

    به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ساوجبلاغ از ابتدای سال تا کنون فقط 23 روز هوای پاک را تجربه کرده، 9 روز هوا در شرایط هشدار بوده و 104 روز نیز کیفیت هوا برای گروه های حساس ناسالم بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو