فونیکسریمکسبهتام

مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می کند

هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی سوخت های جایگزین خودرو سی ان جی

عصر خودرو- هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی سوخت های جایگزین خودرو سی ان جی در پژوهشگاه صنعت نفت از ۲۸ تا ۳۰ برگزار می شود .

هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی سوخت های جایگزین خودرو سی ان جی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،‌ دستیابی به سهم 23 درصدی سی ان جی در سبد کنونی سوخت کشور موفقیت در توسعه این صنعت را نشان می دهد.

    رشد و توسعه صنعت سی ان جی از ابتدای شکلگیری آن تاکنون (15 سال اخیر) قابل توجه بوده است و رسیدن به 23 درصد از 25 درصد تعیین شده در سبد سوخت کشور را می توان انقلابی در جایگزینی سوخت دانست.

    همچنین ،از 92 میلیون معادل لیتری سوختی که در خودروهای سواری مصرف می شود، نزدیک به 21 میلیون لیتر آن سی ان جی جایگزین شده است.سی ان جی سوختی پاک، غیر آلاینده و سازگار با محیط زیست است که مزیتهای اقتصادی قابل توجهی نیز برای کشور دارد.

    شایان ذکر است ؛با توجه به مزایا و ویژگیهای صنعت سی ان جی ( اقتصادی بودن و سالم سازی محیط زیست، همچنین وجود زیرساختهای لازم در کشور) باید فضای توسعه آن به منظور حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران در این صنعت فراهم شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط