فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

همکاری ایران و جمهوری چک در زمینه خودروسازی

عصر خودرو- در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با وزیر صنعت وتجارت جمهوری چک، زمینه های همکاری مشترک صنعتی و تجاری دو کشور بررسی شد.

همکاری ایران و جمهوری چک در زمینه خودروسازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، محمدرضا نعمت زاده در این دیدار گفت: شرایط جدید پیش آمده برای ایران، فرصت مناسبی برای همکاری و تعامل کشورها در زمینه های مختلف اقتصادی می باشد.

    وی افزود: ما در همکاری های پیش رو به دنبال سرمایه گذاری های بلند مدت و مشترک هستیم و قوانین کشور نیز از آن حمایت می کند.

    وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: ایران در گذشته همکاری های را با کشور چک داشته است که امیدواریم با سفر هیات اقتصادی که به ایران آمده است این روابط گسترش یابد.

    وی به زمینه های همکاری های بین دو کشور اشاره کرد و افزود: در زمینه صنایع الکترونیک، تجهیزات و ماشین آلات، خودرو سازی می توانیم اقدامات مشترک انجام دهیم.

    نعمت زاده همچنین گفت: ما برنامه های برای بازسازی و توسعه در زمینه صنعت فولاد، مس، آلومینیوم و... داریم که می تواند از جمله برنامه های ایران برای همکاری باشرکا خارجی باشد.

    در این دیدار وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک گفت: پتانسیل زیادی برای توسعه همکاری های دو کشور وجود دارد و در این سفر، هیات اقتصادی بزرگی ما را همراهی می کنند تا بتوانیم زمینه توسعه روابط را مهیا کنیم.

    یان ملارک افزود: صنعت در جمهوری چک خصوصی شده است وما در زمینه تولید خودرو، ماشین آلات، حمل ونقل ریلی و... می توانیم همکاری کنیم.

    وی گفت: در چند هفته آینده نیز هیات دیگری از جمهوری چک به ایران خواهد آمد و امیدواریم بتوانیم همکاری مشترک خود را با ایران گسترش دهیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط