فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد:

یک‌هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیدند

عصر خودرو- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۴۰۳ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: یک‌هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۱۰۶ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

یک‌هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، حسین درویشی با اشاره به اینکه 216 مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و 20 مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه 17 مورد از حوادث گذشته برف و کولاک، 16 مورد کوهستان، 9 مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

    وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک‌‌هزار و 465 تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان 726 تن در جاده‌ها، 187 تن در برف و کولاک، 84 تن در کوهستان، 33 تن در شهر‌ها، 8 تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

    معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی یک‌هزار و 419 تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان 687 تن در جاده‌ها، 187 تن در برف و کولاک، 81 تن در کوهستان، 32 تن در شهر‌ها و 8 تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

    وی به اسکان اضطراری 106 تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث 308 تن نجات یافتند که 236 تن به مراکز درمانی منتقل و 72 تن سرپایی درمان شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط