فونیکسریمکسبهتام

بائوج لاهوتی:

اقدامات پلیس در برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف به روز نیست

بی توجهی ۷۰ درصد راکبان به قوانین

عصر خودرو- عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با تاکید براینکه ۷۰ درصد موتورسیکلت ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، گفت:‌ اقدامات پلیس در برخورد با بی نظمی‌های موتورسیکلت ها به روز نیست.

اقدامات پلیس در برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف به روز نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی درخصوص عملکرد پلیس در برخورد با موتورسواران متخلف، گفت: به طور کلی هم اکنون در پایتخت با دو آسیب و چالش جدی در حوزه موتورسیکلت‌ها روبه‌رو هستیم که مهم‌ترین آسیب عدم رعایت قانون ازسوی راکبان موتورسیکلت و همچنین تولید آلودگی به میزان 7/5 گرم است.

    نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت توقف تردد موتورسیکلت‌های آلاینده، افزود:‌ اکثر موتورسیکلت‌هایی که درسطح شهر تردد می‌کنند حتی از اتومبیل‌های یورو 2 نیز آلودگی بیشتری تولید کرده و به طور حتم پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی باید با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف برخورد جدی کرده یا شرایطی را فراهم کند که این موتورسیکلت ها از چرخه تردد در سطح شهر خارج شوند.

    وی با بیان اینکه 70 درصد موتورسیکلت ها قوانین راهنمایی ورانندگی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه تردد و عبور موتورسیکلت ها از پیاده روها و حرکتهای نمایشی آنها در سطح خیابان‌ها، برای مردم مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده که ضروری است مسئولان مربوطه با این معضل برخورد جدی کنند، همچنین بارها دیده شده که موتورسیکلت سواران اقدام به حمل بار بیش از اندازه و تعداد بسیار زیادی مسافر می‌کنندکه این مورد نیز جان بسیاری از مردم را با خطر روبه رو کرده است.

    بائوج لاهوتی با اشاره به اینکه عدم اجرای قانون از سوی موتورسیکلت سواران بی‌نظمی بسیاری را در سطح شهرها به وجود آورده است، گفت:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی با وجود اقداماتی که تاکنون در برخورد با موتورسیکلت سواران انجام داده اما می‌طلبد که ماموران با قدرت بیشتر و با استفاده از قوانین بازدارنده از افزایش بیقانونیها جلوگیریکنند؛ هرچند که در بحث افزایش میزان آلودگی هوا از سوی موتورسیکلت ها محیط زیست باید با استفاده از اهرم های اجرایی با این موضوع مقابله کند.

    عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، گفت: اما برخورد با بی نظمی ها در سطح شهر از وظایف پلیس است که البته اقدامات پلیس هم در برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به روز نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو