فونیکسریمکسبهتام

رونمایی بنتلی و ورتو از تلفن هوشمند لوکس جدید

عصر خودرو- گوشی از ۲۸ ژانویه برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمتی ۹ هزار دلاری دارد.

رونمایی بنتلی و ورتو از تلفن هوشمند لوکس جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صبحانه، شرکت بنتلی در همکاری پنج سال با کمپانی ورتو از تلفن هوشمند لوکس جدیدی رونمایی کردند. این تلفن هوشمند از جنس چرم Beluga وHotspur Bentley بوده که شامل کلیدهای فیزیکی در قسمت کناریست.

    این گوشی همچنین شامل لوگوی سه بعدی بنتلیست که زیبایی بسیاری به آن بخشیده است. سیستم عامل اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی و صدای فراگیر دالبی دیجیتال از ویژگی های این گوشی به شمار می رود.

    خریداران می توانند در هنگام خرید از بین چرم های رنگارنگ، رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهند. همچنین 16 گزینه دوخت وجود داشته که از بین آنها می توان دوخت مورد نظر را سفارش داد.

    از مشخصات این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون 810، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3160 میلی آمپری، صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080 پیکسلی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

    گوشی از 28 ژانویه برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمتی 9 هزار دلاری دارد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط