فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه مطرح کرد:

ناتوانی درکنترل وسیله نقلیه علت۳۸درصدتصادفات جاده‌ای درکرمانشاه

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین آمار علت ۳۸ درصد وقوع تصادفات جاده‌ای در استان، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است.

ناتوانی درکنترل وسیله نقلیه علت۳۸درصدتصادفات جاده‌ای درکرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد مرادی  اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با کاهش تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه مواجه بدودیم و آمارها بیانگر کاهش 5.3 درصدی تلفات جاده‌ای دراستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

    وی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری موثر مردم با نیروهای پلیس راه را از عوامل کاهش تصادفات در استان عنوان کرد و افزود: علت  38 درصد وقوع تصادفات جاده‌ای عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه گزارش شده است.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه علت 20 درصد از تصادفات جاده‌ای در استان را عدم توجه به جلو عنوان کرد و گفت: در 14 درصد تصادفات جاده‌ای در استان تخلف انحراف به چپ و تجاوز به چپ صورت گرفت.

    سرهنگ مرادی اما نسبت به پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز  از سوی رانندگان توصیه کرد و گفت: در جاده‌های لغزنده از سرعت غیر مجاز پرهیز شود و رعایت فاصله طولی مورد توجه رانندگان باشد.

    وی با اشاره به وضعیت فصلی فعلی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای رانندگان را الزامی دانست و گفت: رانندگان پیش از اقدام به سفر حتما نسبت به معاینه فنی خودرو اقدام نمایند.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در پایان گفت: همکاران ما در پلیس راه از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی جلوگیری خواهند نمود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط