فونیکسریمکسبهتام

معرفی موتورسیکلت واگابوند ب‌ام‌و R۱۰۰R

عصر خودرو: موتورسیکلت واگابوند ب‌ام‌و R۱۰۰R به تایرهایی ضخیم مجهز شده که آن را به گزینه ای ایده آل برای بیراهه نوردی تبدیل می کند.

معرفی موتورسیکلت واگابوند ب‌ام‌و R۱۰۰R
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، واگابوند موتو شرکت کوچکی در اتریش است اما نامی شناخته شده در زمینه ساخت موتورسیکلت های وینتیج و کلاسیک محسوب می شود و یکی از این نمونه های سفارشی که به تازگی توسط آن معرفی شده ب‌ام‌و R100R است.

 موتورسیکلت واگابوند ب‌ام‌و R100R به تایرهایی ضخیم مجهز شده که آن را به گزینه ای ایده آل برای بیراهه نوردی تبدیل می کند. رنگ آمیزی زیبای سیاه و نقره ای جذابیت ویژه ای به این موتورسیکلت بخشیده و لوگو ب‌ام‌و مقدار اندکی رنگ را به این مجموعه می افزاید.

در واگابوند ب‌ام‌و R100R از چراغ هایی با فناوری مدرن استفاده شده و نمایشگری آینده‌نگر اطلاعات ضروری را در اختیار موتورسیکلت سوار قرار می دهد. با این وجود، ظاهر کلی موتورسیکلت همچنان احساسی کلاسیک را به کاربر منتقل می کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط