فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت ستاد سوخت پس از واگذاری به وزارت راه

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به سازمان راهداری منتقل نشده‌است گفت: وزیر نظارت بر ستاد حمل و نقل سوخت را به من سپرد و این طور نیست که ستاد جزئی از سازمان راهداری شود.

آخرین وضعیت ستاد سوخت پس از واگذاری به وزارت راه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از میزان، داود کشاورزیان درباره آخرین وضعیت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت پس از انتقال به وزارت راه و شهرسازی گفت: مصوبه دولت درباره این ستاد روشن است به وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تکلیف شده که روی ساختار ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تجدیدنظر کنند چون بخشی از کارها قابل واگذاری به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه است و تکلیف آنها باید روشن شود.

    وی با بیان اینکه تلاش ما در وهله اول اجرای مصوبه دولت است افزود: قطعا کار ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت محدود می‌شود بخشی از کارهایی که ستاد در گذشته انجام می‌داد و جزء وظایف وزارتخانه‌ها بود و از این جهت آنها اعتراض داشتند از جمله آنکه خود وزارتخانه ما هم به این موضوع معترض بود براساس این مصوبه قرار شد شناسایی و به وزارتخانه‌های مربوط کشور٬ نفت و صنعت٬ معدن و تجارت واگذار شوند. ضمن آنکه ادامه بخشی از کارها شاید ضرورتی نداشته باشد.

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ظرف 2-3 ماه فرصت قانونی باقیمانده بررسی‌ها را برای تجدید نظر روی ساختار مدیریت حمل و نقل و سوخت انجام می‌دهیم تأکید کرد: وقتی ستاد در گذشته شکل گرفت دبیرخانه کارگروهی بود که قرار بود آن قانون را اجرا کند در واقع ستاد نقش دبیرخانه‌ای برای دولت داشت یعنی کارهایی که بین وزارتخانه‌ای و بین دستگاهی تلقی می‌شد و نیاز بود چند دستگاه با هم برای اتخاذ تصمیمی هماهنگ شوند این کار را انجام می‌داد و نتیجه را در قالب پیشنهاد به دولت ارسال می‌کرد اما الان آن کارگروه وجود ندارد.

    وی در پاسخ به این سئوال که قرار است ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در سطح معاون یا اداره کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایفای نقش کند؟ گفت: دولت در مصوبه خود اعلام کرده که ساختار ستاد بازنگری شود و هنوز تصمیمی گرفته نشده است که ستاد در چه سطحی به کار خودش ادامه دهد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: شاید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اصلا در سازمان راهداری نباشد و در وزارتخانه باشد. در واقع ستاد به سازمان راهداری منتقل نشده بلکه آقای وزیر نظارت بر ستاد حمل و نقل سوخت را به من سپرد و این طور نیست که ستاد جزئی از سازمان راهداری شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو