فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو تولید خود را افزایش داد

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید روزانه انواع محصولات سواری خود را در دی‌ماه به بیش از دو هزار و ۱۰۰ دستگاه افزایش داد که نسبت به تولید روزانه ماه‌های گذشته نزدیک به دوبرابر افزایش داشته است.

ایران خودرو تولید خود را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بر اساس آمار ایران خودرو، از ابتدای سال تا پایان روز هجدهم دی‌ماه 378هزار و 938 دستگاه انواع خودروی سواری از خط تولید عبور کرده و روانه بازار شده است.

    بیشترین تیراژ تولید متعلق به محصول پژو پارس است. این خودرو به تعداد 89 هزار و 657 دستگاه تولید شده است. محصول پژو 405 نیز با تعداد 89 هزار و 641 بیشترین تعداد تولید را به خود اختصاص داده است. پژو 206 نیز از دیگر محصولات پرطرفدار و جوان پسند ایران‌خودرو است که از ابتدای سال تاکنون به تعداد 80 هزار و 25 دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است. خودروی ملی سمند تعداد 64 هزار و 620 دستگاه و محصول تندر تعداد 14هزار و 986 دستگاه از کل تولیدات ایران‌خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

    آریسان، خودروی جدید ساخت ایران‌خودرو نیز تعداد 13هزار و 431دستگاه از تولیدات ایران‌خودرو است. تولید خودروی دنا در سال جاری افزایش داشته و از ابتدای سال تاکنون تعداد 13هزار و 100دستگاه از آن به تولید رسیده است. رانا نیز دیگر محصول ایران‌خودرو است که از ابتدای سال تاکنون به تعداد 12هزار و 172 دستگاه تولید شده است. سوزوکی محصول شاسی‌بلند ایران‌خودرو به تعداد هزار و 40 دستگاه و سایر محصولات جدید به تعداد 266 دستگاه تولید شده است.

    در ماه‌های پایانی سال، تولید در ایران‌خودرو با شتاب بیشتری ادامه دارد تا با نزدیک شدن به هدف تعیین شده، عرضه متناسب با تقاضای بازار باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط