فونیکسریمکسبهتام

توقیف۱۷۰۰ دستگاه خودرو به علت عدم پرداخت جریمه در آذربایجان غربی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال یک هزار و ۶۹۸ دستگاه انواع خودرو با جریمه پرداخت نشده بیش از ۱۰ میلیون ریال در این استان توقیف شده است.

توقیف۱۷۰۰ دستگاه خودرو به علت عدم پرداخت جریمه در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علی سعیدی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی، خودروهایی که بیش از 10 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده داشته باشند، توسط پلیس توقیف و به پارکینگ ها منتقل می شوند.
    وی اضافه کرد: میزان جریمه پرداخت نشده خودروهای توقیفی در سال جاری در آذربایجان غربی به بیش از 26 میلیارد ریال می رسد.
    وی اظهار کرد: در این مدت 225 هزار و 674 نفر به خاطر نبستن کمربند ایمنی نیز توسط پلیس در آذربایجان غربی جریمه شده اند.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در سال جاری چهار هزار و 787 پرونده اعتراض به جرائم راهنمایی و رانندگی در این استان توسط کارشناسان رسیدگی شده است.
    سرهنگ سعیدی گفت: کسانی که به جرائم خودروی خود اعتراض داشته باشند، می توانند به راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده و راهنمایی و رانندگی نیز در حداقل زمان پاسخگو است.
    وی افزود: امسال 114 هزار و 437 نفر از ادارات، آموزش و پرورش، نیروهای نظامی و انتظامی، رانندگان تاکسی، رانندگان موتورسیکلت، رانندگان پیک موتوری توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی این استان آموزش های لازم را دیده اند تا از این طریق زمینه پیشگیری از بروز جرم و تصادف در معابر درون و برون شهری فراهم شود.
    آذربایجان غربی یکی از استان های با بیشترین میزان خودرو در کشور به شمار می رود و تنها در ارومیه حدود 250 هزار خودرو تردد می کند.
    در این استان سالانه حدود 500 نفر در تصادفات درون و برون شهری جان خود را از دست می دهند که یکی از مهمترین عوامل بروز این سوانح، رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و تخلف از قانون است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو