فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان البرز خبرداد:

توقیف وانت پیکان با خلافی ۴۲ میلیون ریال ‌

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: یک دستگاه خودرو وانت پیکان با خلافی ۴۲ میلیون ریال از سوی ماموران پاسگاه پلیس راه جاده ‌ماهدشت ـ اشتهارد‌ توقیف شد.

توقیف وانت پیکان با خلافی ۴۲ میلیون ریال ‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری اظهار داشت: ماموران پلیس راه جاده‌ ماهدشت ـ اشتهارد‌ در حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو وانت پیکان را به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت زیاد متوقف کردند.

    وی افزود: پس از توقف خودرو و استعلام از مرکز اجراییات پلیس راه استان مشخص شد که خودروی مذکور دارای مبلغ 41 میلیون و 900 هزار ریال جریمه معوقه و 114 فقره تخلف است.

    اکبری با یادآوری تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی که می گوید در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس موظف است خودرو را به پارکینگ هدایت و از تردد آن تا زمان پرداخت جریمه خودداری نماید، گفت: برابر ماده یاد شده، خودروی موصوف تا پرداخت کامل بدهی توسط مالک آن به پارکینگ انتقال یافت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط