فونیکسریمکسبهتام

معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو مطرح کرد

استقبال ۱۵۰ هزار نفری مشتریان از طرح «برف»

عصر خودرو- جشنواره طرح زمستانی ایساکو با استقبال بیش از ۱۵۰ هزار نفری مشتریان مواجه شده و حدود ۴۵۰ نمایندگی از سراسر کشور در این طرح شرکت دارند.

استقبال ۱۵۰ هزار نفری مشتریان از طرح «برف»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت، مهلت اجرای طرح زمستانی ایساکو از 24 آذر تا 4 دی درنظر گرفته شده بود اما با توجه به استقبال بی‌نظیر مشتریان تا تاریخ 20 دی تمدید شد. به گفته کارشناسان ایساکو، هدف از برگزاری جشنواره زمستانی جلب اعتماد و تکریم مشتریان درنظر گرفته شده است، از سویی دیگر نیز این طرح پشتوانه خوبی برای صنعت خودرو کشور به حساب می‌آید. در همین زمینه معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو  اظهار کرد: در سال‌های گذشته نیز طرح زمستانی ایران‌خودرو برگزار می‌شد اما این طرح با روشی که در سال جاری اجرایی می‌شود، طرح جدیدی به شمار رفته و برای نخستین‌بار در کشور اجرایی می‌شود، به طوری که این طرح در سال جاری به عنوان طرح برف نامگذاری شده است. شهریار سلطانی ادامه داد: استقبال از طرح زمستانی ایران‌خودرو زیاد بود، به گونه‌ای که بیش از 150 هزار نفر از این طرح استقبال و در مجموع 450 نمایندگی از سراسر کشور در طرح زمستانی ایران‌خودرو مشارکت کردند. به گفته سلطانی، هدف از برگزاری طرح زمستانی ایران‌خودرو یا طرح جشنواره برفریال نمایش مسئولیت اجتماعی خودروسازان در مقابل مردم و جامعه است. از سویی اجرای این طرح با بحث آلودگی هوا مقارن شد که از این رو این طرح در قالب طرح بازدید زمستانی و طرح تنظیم موتور رایگان برگزار شد تا موتور خودروها برای مقابله با آلودگی هوا و حفاظت از محیط‌زیست به صورت رایگان تنظیم شوند. وی افزود: طرح زمستانی ایران‌خودرو از 24 آذر آغاز و تا 4 دی اجرا شد اما با توجه به استقبال بی‌نظیر مشتریان این طرح تا 20 دی تمدید شد. معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در این جشنواره 2 بسته، با عنوان «بسته رایگان» و «بسته ویژه» به مشتریان ارائه می‌شود که «بسته رایگان» شامل تعویض رایگان شمع موتور، مایع ضدیخ و مایع شیشه‌شوی است و مشتریان هیچ هزینه‌ای برای دریافت این خدمات پرداخت نمی‌کنند. وی ادامه داد: به دلیل استقبال چشمگیر از این طرح و به منظور ارج نهادن به خواست مشتریان، بسته جدیدی جایگزین بسته رایگان شده که در آن20درصد تخفیف در هزینه تعویض لنت ترمز، فیلترها و روغن موتور برای مشتریان در نظر گرفته شده، همچنین ارائه بسته ویژه شامل 7 تا 30 درصد تخفیف در قیمت قطعات و همچنین 10 درصد تخفیف برای اجرت تعویض قطعات درنظر گرفته شده است. سلطانی معتقد است: با توجه به استقبالی که مردم از طرح زمستانی ایران‌خودرو داشتند، درصورتی که اینگونه طرح‌ها با خلاقیت بیشتری انجام و خواسته مشتریان نیز درنظر گرفته شود، مردم همچنان از این طرح‌ها استقبال می‌کنند که این اقدام پشتوانه خوبی برای صنعت خودروی داخلی به شمار می‌رود.


    جلب رضایت مشتری در طرح زمستانی ایساکو
    رضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز گفته است شرکت ایساکو هر سال طرح‌هایی چون طرح هوای پاک، بازدید موتور رایگان، بازدید زمستانی، بازدیدهای قبل از سفر، خدمت‌رسانی‌های ویژه در ایام خاص سال و... را در برنامه‌های خود داشته است و در زمستان سال‌جاری نیز طرح متفاوت «جشنواره برف» را به صورت بسیار ویژه‌ای برای کسب حداکثری رضایت مشتریان خود برگزار می‌کند. به گفته حسینی، انتظارات مردم از خدمات پس از فروش خودرو افزایش یافته که این حق مصرف‌کنندگان است که از خدمات مناسبی برخوردار شوند، از آنجایی که مشتریان و نمایندگی‌های مجاز بزرگترین دارایی ما به شمار می‌روند، تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا یک رابطه دو سویه برد ـ برد را بین آنها برقرار کنیم و علاوه بر مشتریانی که از این طرح منتفع می‌شوند، نمایندگان نیز بتوانند به شکل مناسبی از منافع جشنواره زمستانی بهره‌مند شوند. بنابر اظهارت وی، جشنواره زمستانی ایران‌خودرو خدمات گسترده رایگان و طرح‌های خاصی به مشتریان و نمایندگی‌های خود ارائه می‌کند و در پایان طرح، پس از قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای به مشارکت‌کنندگان به قید قرعه و همزمان با جشن‌های دهه مبارک فجر اهدا خواهد شد. براساس این گزارش، جشنواره زمستانی ایران‌خودرو در سال‌های گذشته با عنوان طرح هوای پاک، بازدید موتور رایگان، بازدید زمستانی، بازدیدهای قبل از سفر و خدمت‌رسانی‌های ویژه در ایام خاص سال برگزار می‌شد اما در سال جاری شرکت ایساکو سبک و سیاق جدیدی را برای اجرای این طرح درنظر گرفته که مهم‌ترین هدف اجرای طرح برف احترام به خواسته‌های مشتریان اعلام شده است. از این‌رو این شرکت توانسته رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند، به طوری که این طرح با استقبال بیش از 150 هزار نفری متقاضیان مواجه شد. به همین دلیل مهلت برگزاری طرح زمستانی ایساکو تا 20 دی تمدید شده و این شرکت پاسخگوی نیاز مشتریان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو