فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان:

تاکسی‌های اضافه همدان اقتصادتاکسیداران را تحت‌الشعاع قرارداده است

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان گفت: تاکسی‌های اضافه شهر همدان اقتصاد تاکسیداران را تحت‌الشعاع قرار داده است.

تاکسی‌های اضافه همدان اقتصادتاکسیداران را تحت‌الشعاع قرارداده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، مهرداد خورشید وند شامگاه شنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بابیان اینکه تاکسی وسیله غالب حمل‌ونقل در همدان بوده و بیشترین سهم سفرهای روزانه که نزدیک به 400 هزار سفر در روز است را پوشش می‌دهد، گفت: سامان‌دهی این حوزه کار دشواری است.

    خورشید وند بابیان اینکه 1200دستگاه به ناوگان تاکسیرانی شهر همدان افزوده‌شده است، عنوان کرد: این در حالی است که 2500 دستگاه تاکسی در شهر همدان نیاز است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان بابیان اینکه در حوزه استاندارد برای شهر همدان به تعداد تاکسی کمتری نیاز است، گفت: تاکسی‌های اضافه سبب کاهش درآمدی معیشت سایر تاکسیران‌ها شده و اقتصاد تاکسیرانی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

    وی با تأکید بر اینکه در ساعات اولیه صبح باید تعداد سفرهای صورت گرفته به نحوی باشد که کمتر سفری تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار نگیرد، افزود: 1200 دستگاه تاکسی گردشی در شهر همدان وجود دارد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان در ادامه بابیان اینکه درصورتی‌که طرح پیاده راه در همدان عملی شود تکلیف تاکسی‌داران در دو پیاده راه بوعلی و اکباتان چیست؟ گفت: جا دادن600 دستگاه ماشین در خیابان‌های اطراف غیرممکن بوده چراکه چگالی ترافیک بالا می‌رود بنابراین باید از خرد جمعی استفاده کرد  تا در آینده مشکل کمتری داشته باشیم.

    خورشید وند با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 424  تاکسی فعال در شهر همدان وجود دارد و از این تعداد حدود 2000 تاکسی وارد رینگ مرکزی میدان امام می‌شود، گفت: تعداد 75 خط و 116 مسیر تاکسی در همدان وجود دارد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان همچنین بابیان اینکه در سال جاری تاکسیرانی همدان تعامل خوبی با پلیس راهنمایی رانندگی داشته است، گفت: 4 نیروی پلیس در اختیار این سازمان قرار گرفت.

    وی بابیان اینکه برای ساماندهی تاکسیرانان در حوزه تاکسیرانی از خود تاکسیرانان استفاده شد و یک نفر به‌صورت ثابت مسئولیت ساماندهی و نظارت را بر عهده دارد، گفت: برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که حوزه نظارت به تاکسیرانان واگذار شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان اضافه کرد: 5 اکیپ بازرسی برای شناسایی و جایگزینی خودروهای فرسوده با خودرو مناسب در سطح شهر حضور دارند.

    خورشید وند بابیان اینکه در این مسئله که تاکسی فرسوده را چه کسی جایگزین می‌کند و ماشین موردقبول تاکسیرانی چه ماشینی است، بحث وجود دارد، گفت: باید این مسائل طی 10 روز آینده برطرف شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو