فونیکسریمکسبهتام

بارش شدید برف مدارس دماوند را تعطیل کرد

عصر خودرو- رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند از تعطیلی امروز «یکشنبه» مدارس این شهرستان در پی بارش سنگین برف در این منطقه خبر داد.

بارش شدید برف مدارس دماوند را تعطیل کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدرضا مشهدی عباسی افزود: باتوجه به بارش سنگین برف و برودت هوا مدارس مقاطع پیش دبستان، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان دماوند بنا به تصمیم اتخاذ شده امروز تعطیل است.
    وی با اشاره به اینکه 800 دانش آموز در مقطع پیش دبستانی، هشت هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و چهار هزار دانش آموز دوره اول متوسطه شهرستان دماوند مشغول تحصیل هستند گفت: دانش آموزان مقاطع دوره دوم متوسطه شهرستان دماوند نیز امروز می توانند با تاخیر در مدرسه حاضر شوند.
    براساس این گزارش، مدارس مقاطع پیش دبستان، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرهای فیروزکوه و رودهن نیز در نوبت صبح امروز تعطیل شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط