فونیکسریمکسبهتام

تاسیس یک شرکت جدید سازنده خودروهای اسپورت لوکس در آمریکا

ولارئال، لوتز و فیسکر در ترکیب اصلی VLF

عصر خودرو- نایب رئیس سابق جنرال موتورز با همراه هنریک فیسکر طراحی معروف یک شرکت جدید سازنده خودروهای اسپورت لوکس را در آمریکا تاسیس کردند.

ولارئال، لوتز و فیسکر در ترکیب اصلی VLF
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوگاید، در شرکت خودروسازی VLF همچنین گیلبرت ویلارئال کار آفرین معروف نیز حضور دارد. هنریک فیسکر طراحی معروف خودرو یکی از سهامداران این شرکت بوده و در کنار لوتز و ویلارئال سومین عضو تیم مدیریت اجرایی شرکت است.

    این اولین بار نیست که این تیم سه نفره تاسیس یک شرکت خودروسازی را اعلام می‌کند.

    در سال 2013 شرکت خودروسازی VL مدل دستینو را که اساسا نسخه بنزینی خودروی فیسکرکارما بود به معرض نمایش گذاشت. اکنون در شرکت VLF نیز ماهیت چندان تغییر نکرده و این شرکت بار دیگر قصد دارد از موتور V8 کوروت LS9 روی یک سدان که کاملا شبیه فیسکرکارما است است استفاده کند. 

    موتور این سدان نیروی عجیبی معادل 638 اسب بخار را تولید میکند و قادر است ظرف 3.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو 320 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

    قیمت این خودرو برای مدل پایه 229 هزار دلار اعلام شده و شرکت VLF مدعی است که در آبورن هیلز میشیگان کارخانه تولید و در لس آنجلس یک مرکز طراحی دارد. شرکت VLF قصد دارد در سراسر آمریکای شمالی هفت نمایندگی فروش دایر کند که از اواخر امسال شروع به کار خواهند کرد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم