فونیکسریمکسبهتام

آغاز به کار طرح تعویض ۱۵ هزار خودرو فرسوده تا پایان سال

عصر خودرو- معاون فروش و بازاریابی خودروسازی سایپا گفت: ۱۰ تا ۱۵ هزار خودروی فرسوده تا پایان سال نوسازی می‌شود.

آغاز به کار طرح تعویض ۱۵ هزار خودرو فرسوده تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا تقی زاده معاون فروش و بازاریابی خودروسازی سایپا گفت: فاز دوم طرح فروش خودروهای فرسوده و جایگزین کردن آنها از امسال شروع شده که از ابتدای سال تا کنون حدود دو هزار خودرو فرسوده جای گزاری شده است.

    وی با بیان اینکه نقل و انتقالات از ستاد حمل‌ونقل و سوخت کشور از نهاد ریاست جمهوری به وزارت راه یکی از عوامل کندی کار بود گفت: با این وجود این روند اجرایی در حال انجام است و تا کنون حدود هزار ثبت نام جدید داشته‌ایم.

    تقی زاده اظهار داشت: تصمیم ما بر این است که نرخ تسهیلات را از 19.5 درصد به 18 درصد برسانیم.

    معاون فروش و بازاریابی خودروسازی سایپا گفت: خودروهای ال 90، ساندرو، برلیانس و پارس تندر به سبد خودروهای فرسوده اضافه شده است.

    وی گفت: متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌های شرکت سایپا ثبت نام کنند و بعد از 24 ساعت از سایت حمل و نقل سوخت راستی آزمایی صورت می‌گیرد و بعد از 48 ساعت کد پیگیری دریافت کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط