فونیکسریمکسبهتام

جاده ملکشاهی - آبدانان ایلام بسته است

عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: جاده ارتباطی شهرستان ملکشاهی - آبدانان در منطقه تختخان به علت ریزش برداری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

جاده ملکشاهی - آبدانان ایلام بسته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا،نورالله دلخواه اظهار کرد: به علت اجرای عملیات ریزش برداری در منطقه تختخان، جاده ارتباطی ملکشاهی به آبدانان تا اطلاع ثانوی بسته است و رانندگان می توانند برای تردد از مسیر جایگزین بدره - دره شهر - آبدانان استفاده کنند.
    وی از باز بودن تمام راه های استان خبر داد و افزود: از زمان شروع بارش ها در این استان تاکنون هیچ گونه انسدادی در جاده های ارتباطی نداشته ایم و تردد خودروها با سهولت در راه ها در جریان است.
    معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: راهداران این استان با 34 تیم و 294 نیرو در پایگاه های راهداری و راهدارخانه ها نقاط مختلف جاده ای استان مستقر و آماده خدمات رسانی هستند.
    دلخواه یادآور شد: رانندگان هنگام سفر به ویژه در جاده های کوهستانی، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته و از سلامت سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنند.
    طول راه های استان ایلام سه هزار و 183 کیلومتر است که شامل 42 کیلومتر بزرگراه، 597 کیلومتر راه روستایی، 871 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 646 کیلومتر راه روستایی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم