فونیکسریمکسبهتام

آرایش تازه سدان برزیلی شورولت

عصر خودرو: شورولت سال ۲۰۰۹ نسل جدید سدان های کامپکتش را با نام تازه کروز عرضه کرد تا شاید همه ناکامی هایی که با کُبالت در رده سدان های کامپکت داشت را از یاد ببرد.

آرایش تازه سدان برزیلی شورولت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، اما نام کُبالت هنوز زنده است، البته بر روی یک سدان کوچکتر در کلاس ساب‌کامپکت که اواخر سال 2011 توسط جنرال‌موتورز برزیل برای بازار های رو به توسعه عرضه شد. پس از گذشت چهار سال، جنرال‌موتورز برزیل طراحی این سدان کوچک و اقتصادی را مورد بازنگری قرار داده تا حتی در ظاهر هم که شده، ژست ساده آن را کمی نزدیک کند به مدرنیته بصری نسل جدید سدان های آمریکایی شورولت، ملیبو و کروز.
جدای از طراحی مجدد رُخ جلو و عقب، در کابین کُبالت 2016 نیز شاهد تجدیدنظر در متریال مصرفی و بکارگیری تُنالیته رنگ شیک تری هستیم که در کنار جزئیات تزئینی سیاه براق و اضافه شدن دکمه های کنترلی چندمنظوره بر روی فرمان، احساس بالارده تری به این محیط داده اند. همچنین باید به ارائه سرویس OnStar در مدل 2016 و استفاده از نسل دوم سیستم اطلاعات و سرگرمی MyLink شرولت اشاره کرد که با رابط های کاربری Android Auto و Apple CarPlay نیز همسان‌سازی شده.
کُبالت 2016 با پیشرانه های 4 سیلندر 1.4 و 1.8 لیتری بنزینی/اتانول‌سوز عرضه می شود که قابل اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتومات هستند. قیمت هم برای مدل 1.4 پایه، نزدیک به 13.300 دلار اعلام شده؛ رقمی که برای بالاترین مدل (1.8 الیت اتومات) با امکاناتی همچون دوربین دید عقب، کاور چرمی دو رنگ صندلی ها، سنسور باران، چراغ های خودکار جلو، کروزکنترل، کامپیوتر سفری و MyLink II، به 17.200 دلار می رسد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط