فونیکسریمکسبهتام

نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی

عصر خودرو: شمارش معکوس برای عرضه نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی در چین آغاز شده؛ آشنا شوید با Emgrand NL-۳، ساخته جدیدی که قرار است جایگزین امگرند X۷ سالخورده جیلی شود.

نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، مشخص است که این ساخته جدید، برپایه زیرسازی مشترک با X7 توسعه یافته اما با طراحی کاملا دگرگون شده ای که در عین سادگی، دینامیک و قدرتی فرم گرفته و هویت بصری تازه ساخته های جیلی را به نمایش می گذارد، هر گونه نزدیکی با کراس‌اوور سالخورده را حداقل در ظاهر، نفی می کند. در واقع، حتی با وجود ابعاد به نسبت کوچکتری که در مقایسه با X7 دارد (4.519×1.831×1.694 میلیمتر)، تنومند تر نیز جلوه می کند. از جمله مشخصه های بارز در طراحی NL-3 باید به طرح شناور سقف با ستون های مخفی عقب اشاره کرد که غیر از دینامیک تر جلوه دادن چهره این کراس‌اوور، در نگاه اول، احساسی جادار تر به آن می دهد؛ مشخصه ای که با افزایش فاصله بین دو محور به 2.670میلیمتر و اصلاحات صورت گرفته در طراحی کابین، در واقعیت هم محسوس است. و در کنار طراحی شیک و مدرن، متریال مصرفی در این محیط نیز از کیفیت بالاتری برخوردارند. جیلی برای بالارده تر جلوه دادن NL-3، گستره ای از امکانات ارزشمند را برای آن در نظر گرفته که از جمله آنها باید به همیار پارک خودکار، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه با کنترل دو منطقه ای، استارت دکمه ای، پوشش چرمی صندلی ها و رودری ها، صفحه نمایش دیجیتال نشانگر های پشت فرمان و سیستم اطلاعات و سرگرمی مدرن با رابط کاربری Apple CarPlay اشاره کرد.
Emgrand NL-3 بسته به بازار هدف، با 3 پیشرانه عرضه خواهد شد که عبارتند از یک واحد 2.0 لیتری 141 اسبی و یک واحد 1.8 لیتری توربو در دو سطح قدرت 163 و 184 اسب‌بخاری، با قابلیت اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتومات. پیش‌بینی می شود این ساخته جدید جیلی در محدوده قیمت 64 تا 85 میلیون تومان در چین عرضه شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
      آرشیو