فونیکسریمکسبهتام

محموله میلیاردی لاستیک های خودرو قاچاق در دلیجان توقیف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی دلیجان از توقیف یک محموله میلیاردی لاستیک های خودرو قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محموله میلیاردی لاستیک های خودرو قاچاق در دلیجان توقیف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علی هاشمی افزود: به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، پلیس از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محور اصفهان- دلیجان آگاه شد و تیم های خبره انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: با شناسایی کامیون مذکور در سایه هوشیاری و سرعت عمل پلیس، کامیون متوقف شد و مورد بازرسی قرار گرفت.
    وی اظهارکرد: پس از بازررسی، 280 حلقه لاستیک خودرو خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از این خودرو کشف شد.
    هاشمی بیان داشت:این کامیون از یکی از استان های همجوار بارگیری و به مقصد تهران در حال حرکت بود که در بررسی های به عمل آمده فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود.
    وی عنوان کرد: راننده این کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
    ***
    باند سارق باغات و ویلاها در دلیجان به دام افتاد
    فرمانده انتظامی دلیجان از دستگیری باند سارق باغات و ویلاهای اطراف دلیجان خبر داد.
    سرهنگ علی هاشمی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ویلاهای اطراف شهرستان دلیجان و شکایت شهروندان دلیجانی در این رابطه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
    وی ادامه داد: تیمی از ماموران انتظامی دلیجان تشکیل و در تحقیقات اولیه پلیس به یک سارق سابقه دار مشکوک شدند و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.
    وی اظهار کرد: در عملیاتی دیگر نیز یکی از دوستان سارق که در سرقت های صورت گرفته با متهم همدست بود دستگیر شد و اموال مسروقه نیز کشف شد.
    وی گفت: سارقان در بازجویی های به عمل آمده ماموران انتظامی به پنج فقره سرقت از چند ویلا و باغ در اطراف دلیجان اعتراف کردند.
    سرهنگ هاشمی گفت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
    شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 45 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط