فونیکسریمکسبهتام

سهمیه آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۵ اعلام شد

عصر خودرو- قنبرنژاد گفت: سهمیه آرم‌های طرح ترافیک سال آینده بدون تغییر همان ۹۸ هزار و ۲۰۰ فقره است که بخشی از آن به صورت روزانه و هفتگی به فروش خواهد رسید.

سهمیه آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۵ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم، مصطفی قنبرنژاد در گفت و گویی با بیان اینکه متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک تا 27 دی ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی خود در سایت شهرداری تهران اقدام کنند، تصریح کرد: برای ثبت‌نام درخواست طرح ترافیک، پرداخت عوارض و داشتن برگه معاینه فنی معتبر الزامی است.

    رئیس واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه خبرنگاران نیز همانند عموم شهروندان باید در همین زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود برای دریافت آرم طرح ترافیک اقدام کنند، گفت: مرکز ارتباطات شهرداری تهران مانند گذشته برای ارائه طرح به خبرنگاران اقدام و تمهیدات لازم را انجام خواهد داد.

    قنبرنژاد درباره سهمیه آرم های طرح ترافیک خبرنگاران نیز گفت: سهمیه تمام رسانه‌های عمومی، روزنامه‌ها و سایت‌ها به مدیران عامل و مدیران مسوول آنها ارسال می شود و این افراد مکلف هستند در مهلتی که برایشان تعیین شده است، نسبت به اعلام اسامی خبرنگاران خود و کد پیگیری آنها به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران مانند سال های گذشته اقدام کنند.

    وی افزود: سهمیه آرم‌های طرح ترافیک سال آینده بدون تغییر همان 98 هزار و 200 فقره است که بخشی از آن به صورت روزانه و هفتگی به فروش خواهد رسید.

    قنبرنژاد در خصوص قیمت آرم‌های طرح ترافیک سال 95 تاکید کرد: لایحه مربوطه در این خصوص تدوین شده و به شورای شهر تهران ارائه شده است.

    وی پرداخت عوارض و ‌داشتن معاینه فنی معتبر را از الزامات ثبت‌نام اینترنتی آرم‌های طرح ترافیک سال 95 عنوان و تصریح کرد: هم‌اکنون 104 معبر شهر تهران در محدوده طرح ترافیک با 300 دستگاه دوربین کنترل می‌شود که خودروهای متخلف در این محدوده به صورت الکترونیکی اعمال قانون می‌شوند.

    وی اعلام کرد: اسامی واجدان شرایط آرم طرح ترافیک، اواخر بهمن ماه روی سایت شهرداری تهران اعلام میشود که متقاضیان میتوانند با ارایه کد رهگیریشان از وضعیت درخواستشان مطلع شوند و پس از ان در تاریخی که متعاقبا اعلام می شود مهلت دارند با تکمیل اطلاعات سایت و پرداخت تعرفه آرم سالانه شان، مدارک مورد نیاز را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل دهند .

    رئیس صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: مانند سال گذشته روزهای کاری در سامانه تعریف شده که متقاضیان می توانند با تعیین روزهایی که در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند ترددشان در محدوده را مدیریت کنند که در این صورت از سر جمع پرداخت تعرفه شان کاسته می شود.

    قنبرنژاد با اشاره به اینکه اجرایی شدن این سامانه، امکان مدیریت ترافیک را برای شهرداری تهران آسانتر میکند، تصریح کرد: این طرح علاوه بر ایجاد امکان برنامه ریزی برای شهروندان، کاهش هزینه ها را نیز در پی دارد.

    رئیس صدور آرم سازمان ترافیک تاکید کرد: تمامی بودجه حاصل از فروش سالانه، هفتگی و روزانه مجوز ورود به محدوده طرح به بهبود ترافیک تهران اختصاص می یابد.

    وی با اشاره به اینکه در سال 95 هم برچسب ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروها صادر نخواهد شد، گفت: از سال گذشته ای دی کارت‌ها جایگزین برچسب شده‌اند که به منزله کارت چند منظوره برای تردد در محدوده طرح ترافیک مورد استفاده قرار میگردد و حتی شهروندان میتوانند با فعال سازی آن در بانک شهر به عنوان کارت بانکی از آن استفاده کنند.

    وی از شهروندان خواست با توجه به اینکه تمامی فرایند ثبت نام و گزینش واجدین شرایط ارم طرح ترافیک الکترونیکی است و از طریق نرم افزار صورت می گیرد، از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم خودداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو