فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان زنجان:

برف و کولاک راه ارتباطی ۴۱ روستای زنجان را مسدود کرد

عصر خودرو- مدیر راهداری راه و شهر سازی استان زنجان با اشاره به بارش قابل توجه برف و وقوع کولاک در استان، گفت: راه ارتباطی ۴۱ روستا مسدود شده است.

برف و کولاک راه ارتباطی ۴۱ روستای زنجان را مسدود کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد یوسفی افزود: بارش برف از روز شنبه در استان زنجان شروع شده و به تبع وقوع کولاک و باد باعث مسدودی بیش از 290 راه ارتباطی روستایی شد.

    وی اظهار کرد: در این راستا 450 نیروی راهداری با 250 دستگاه سبک و سنگین نسبت به بازگشایی راه های ارتباطی فعالیت داشتند ولی با وقوع کولاک در طی 24 ساعت گذشته دوباره راه ارتباطی 41 روستا مسدود شد.

    مدیر راهداری راه و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر راه ارتباطی روستایی در حوزه استحفاضی ماهنشان، نیک پی، زنجان به دندی و تخت سلیمان مسدود است، تاکیدکرد: در این راستا شهرستان ماهنشان با یک هزار کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی بیشترین راه ارتباطی روستایی مسدودی را دارد.

    یوسفی تصریح کرد: شهرستان ماهنشان 126 روستا دارد و راه ارتباطی روستایی بیشتر این روستاها در محاصره کولاک و وزش باد هستند.

    وی در خاتمه، از رانندگان خواست برای تردد در این محورهای مواصلاتی استان زنجان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط