فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو (۲)

تشکیل کارگروه سایپا در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو

عصر خودرو- کارگروه سایپا با هدف آماده سازی مقدمات حضور در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو در مدیریت ارتباطات گروه سایپا تشکیل شد.

تشکیل کارگروه سایپا در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، این کارگروه متشکل از نمایندگان شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سازه گستر، سایپایدک، مگاموتور، سایپادیزل و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا است و هدف از تشکیل آن آماده سازی مقدمات حضور گسترده و همه جانبه گروه خودروسازی سایپا در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو است.

    اقدام هایی نظیر شناسایی شرکای تجاری داخلی و خارجی با هدف دعوت از مدیران ارشد این شرکت ها جهت حضور در همایش، تعیین تیم های کاری، برگزاری جلسات مستمر با تیم های اجرایی شامل همایش، پشتیبانی و مدیریتی، برگزاری جلسات همفکری با سایر خودروسازان داخلی و شناسایی و برنامه ریزی حضور میهمانان خارجی از جمله فعالیت هایی است که توسط کارگروه سایپا پیش از همایش اجرایی خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، سومین همایش بین المللی صنعت خودرو مطابق دو سال گذشته، با محوریت رقابت پذیری، گسترش همکاری های بین المللی، بررسی روند آینده صنعت خودرو و با توجه به موضوعاتی همچون ساخت داخل و زنجیره تأمین، طراحی و مهندسی، هزینه و بهره وری تولید و مسئولیت های اجتماعی بنگاه ها با تأکید بر حوزه های زیست محیطی برگزار خواهد شد.

    توجه به بازارهای منطقه ای، بررسی فرصت های سرمایه گذاری در زنجیره تأمین، آشنایی با مدل های همکاری و توجه به انتظارات مشتریان در کنار مواردی همچون فناوری های جدید تولید، ایمنی خودروهای تولیدی، مصرف انرژی و محیط زیست و خدمات پس از فروش از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت و تصمیم هایی در مورد نحوه اجرای مشترک سیاست های تولیدی با مشارکت خودروسازان خارجی اتخاذ خواهد شد.

    کارگروه سایپا در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو موضوعاتی همچون طراحی و مهندسی، داخلی سازی خودروهای آینده، همکاری های بین المللی، فناوری های نوین و خدمات پس از فروش را با مشارکت سایپا و سایر شرکت های زیرمجموعه مورد بررسی قرار داده و اقدام ها و محتوای مورد نیاز جهت عرضه در این همایش را تولید و تدوین خواهد کرد.

    گفتنی است سومین همایش بین المللی صنعت خودرو در روزهای 10 و 11 اسفند ماه سال جاری و همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت خودرو ایران در روزهای 9 تا 12، برگزار خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو