فونیکسریمکسبهتام

همکاری جنرال موتورز و لیفت برای ایجاد تاکسی های خودران

عصر خودرو- پس از شایعات فراوان مبنی بر اینکه فورد در حال بررسی همکاری با شرکت گوگل است، اکنون جنرال موتورز اعلام کرد که یک شراکت جدید را با شرکت آژانس کرایه آنلاین لیفت به راه انداخته است.

همکاری جنرال موتورز و لیفت برای ایجاد تاکسی های خودران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل این لفتلین نیوز، این شراکت برای ایجاد یک ناوگان از خودروهای خودران در اختیار خواهد بود.
    دان آمان رئیس هیئت مدیره جنرال موتورز گفت: ما آینده حمل و نقل فردی را مرتبط ، یکپارچه و خودکار می بینیم. ما معتقدیم با همکاری جنرال موتورز و لیفت می توانیم این چشم انداز را سریع تر و با موفقیت به اجرا در آوریم.
    براساس قرارداد بین طرفین جنرال موتورز 500 میلیون دلار در لیفت سرمایه گذاری خواهد کرد. در عوض این خودروساز مستقر در دیترویت یک کرسی در هیئت مدیره این تاکسی سرویس موبایلی خواهد داشت.
    یکی از عناصر کلیدی این اتحاد استراتژیک توسعه مشترک یک شبکه از خودروهای کرایه خودران است. اگرچه هنوز جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده اما به نظر میرسد جنرال موتورز علاقه مند به حضور در صنعت تاکسی رانی رباتیک است.
    بعلاوه جنرال موتورز یکی از تامین کنندگان خودروهای شرکت لیفت از طریق مراکز اجاره خودرو در سراس آمریکا تبدیل خواهد شد. جزئیات مفاد قرارداد اجاره خودرو مشخص نشده است.
    لیفت اپلیکیشن هایی برای افرادی هستند که تمایل ویژه ای به دریافت تاکسی و راننده خصوصی بدون هیچ زحمتی دارند. کاربران صرفا با استفاده از اپلیکیشن این سرویس، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و چند دقیقه بعد یک خودرو در انتظارشان است.
    ظهور این آژانسهای آنلاین که تاکسی داران را تقریبا بیکار کرده تاکنون اعتراضات زیادی را از سوی تاکسی داران به همراه داشته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو