فونیکسریمکسبهتام

دبیر همایش بین المللی خودرو خبرداد:

سبقت خودروسازان بزرگ در راه ایران

این بار خودروسازان بزرگ برای بستن قرارداد می آیند

عصر خودرو-سومین همایش بین المللی خودروی تهران با حضور کشورهای مطرح صنعت خودروسازی اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

سبقت خودروسازان بزرگ در راه ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، ساسان قربانی دبیر همایش بین المللی تهران با اشاره به حضور 500 مهمان خارجی در این همایش گفت: بیش از 300 شرکت از 25 کشور جهان در این همایش شرکت خواهند کرد.

    وی ادامه داد: مدیران عامل خودروسازی های مطرح جهان از کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، اتریش، استرالیا، ژاپن و دیگر کشورها در سومین همایش بین المللی تهران شرکت می کنند.

    سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو همچنین به حضور شرکتهای وابسته خودروسازان در این همایش اشاره کرد و گفت: شرکت های قطعه سازی، امداد، خدمات پس از فروش و مراکز علمی و دانشگاهی در این همایش شرکت خواند کرد.


    وی در پاسخ به سوال خبرنگار میزان گفت: اینبار خودروسازی های مطرح جهان نه فقط یرای حضور و مذاکره بلکه برای بستن قرارداد به ایران می آیند و در این بین آلمان و ژاپن حضور پر قدرتی در بازار ایران خواهند داشت.

    قربانی با اشاره به اشتغال بالای صنعت خودرو در جهان گفت: بیش از 90 میلیون خودرو در سال گذشته در جهان تولید شده و این صنعت حدود24 میلیون شغل مستقیم و 45 میلیون شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است.

    وی همچنین به اهمیت و میزان اشتغال صنعت خودرو در کشورمان گفت: صنعت خودرو توانسته 400 هزار شغل مستقیم و بیش از 200 هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کند.

    گفتنی است این همایش در تاریخ 10 اسفندماه برگزار خواهد شد و برای اولین بار نمایشگاه توانمندی های صنعت خودروی کشور هم یک روز زودتر در کنار این همایش برپا می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط