فونیکسریمکسبهتام

طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر برخورد ۱۸ خودرو با یکدیگر؛

حوادث زنجیره ای خراسان رضوی ۹ کشته و ۱۵ مجروح بر جای گذاشت

عصر خودرو- حوادث خونین رانندگی در استان خراسان رضوی تنها در طی ۲۴ ساعت گذشته موجب فوت ۹ شهروند و مصدومیت تعداد ۱۵ نفر در محور های مواصلاتی و همچنین معابر شهری مشهد شد.

حوادث زنجیره ای خراسان رضوی ۹ کشته و ۱۵ مجروح بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، از ابتدای روز شنبه تا بامداد یکشنبه این سوانح که سه مورد ناشی از برخورد زنجیره ای خودرو ها با یکدیگر بوده است علاوه بر وارد کردن خسارت به تعداد 18 خودرو جان 9 نفر را گرفت.

    نخستین حادثه در بامداد شنبه بر اثر سانحه رانندگی در میدان بار نوغان به دلیل برخورد 4 خودروی سواری و سنگین با یکدیگر رخ داد که این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت.

    در دومین حادثه نیز که حدفاصل پل حافظ بر اثر برخورد 10 خودروی سبک و سنگین روز شنبه  به وقوع پیوست چهار نفر راهی بیمارستان شدند و یک کارگر شهرداری جان خود را از دست داد.

    سومین حادثه همچنین در شامگاه شنبه و در محور مشهد-سرخس رخ داد که متاسفانه این حادثه خونین جان هفت نفر را گرفت و دو مجرح بر جای گذاشت.

    و اما چهارمین حادثه  و شامل  تصادف زنجیره ای شب گذشته کیلومتر 10 اتوبان مشهد- باغچه رخ داد که بر اثر این سانحه به دلیل واژگونی خودرو نیسان و برخورد 4 خودرو دیگر از جمله یک دستگاه پژو 206 و سه دستگاه خودروی پراید  هفت نفر مصدوم شدند و جسم بی جان مرد 58 ساله که سرنشین یکی از خودروهای پراید بود نیز به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

    متاسفانه در این مدت 18 دستگاه خودروی سواری و سنگین خسارت دیدند و علاوه بر مصدومیت تعداد 15 نفر از هموطنان تعداد 9 نفر از آنها نیزجان خود را از دست دادند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط