فونیکسریمکسبهتام

ترانزیت خودرو در بندر لنگه رکورد زد

عصر خودرو- برای نخستین بار طی سال جاری در یک روز و درمدت ۱۵ ساعت کاری، میزان تخلیه خودرو در رویه ترانزیت خارجی ازلندینگ کرافت و موتورلنج در بندرلنگه به مرز ۸۵۰ دستگاه رسید.

ترانزیت خودرو در بندر لنگه رکورد زد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» به نقل از اقتصادنیوز، محمود صابری گفت: برای نخستین بار در بندر تجاری لنگه، 850 دستگاه خودرو سواری طی مدت 15 ساعت از شناورهای فلزی و چوبی تخلیه شد که این یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می‌شود.

    وی افزود: ثبت این رکورد حاصل تلاش پرسنل واحد بندری و دریایی لنگه و با مشارکت 35 شرکت کارگزار بخش خصوصی انجام پذیرفته است.

    مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: محموله های تخلیه شده خودروهای سبک و سنگین است و به شکل ترانزیت وارد بندر تجاری لنگه می شود.
    وی گفت: این خودرو ها به مقاصد کشور های آسیای میانه و عراق ترانزیت می شود.

    این مقام مسئول اضافه کرد: این بندر به عنوان دومین بندر ترانزیتی خودرو در کشور است که در رهگذر بین المللی شمال- جنوب قرار دارد.

    آنطور که روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان می‌گوید، کاهش هزینه و زمان معطلی مشتریان در این بندر با استقرار ارگان‌های مرتبط نظارت بر فرآیندهای گمرکی و بندری از طریق راه‌اندازی سیستم پنجره واحد تجاری از عوامل تاثیرگذار در ارتقای جایگاه بندرلنگه است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط