فونیکسریمکسبهتام

تشکری هاشمی:

لایحه اخذ عوارض تردد ازمعابر خاص، تکلیف شهرداری تهران است

عصر خودرو- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص لایحه اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری پایتخت گفت: این لایحه بر اساس برنامه ۵ ساله شهرداری تهران تنظیم و به شورای شهر ارائه شده است.

لایحه اخذ عوارض تردد ازمعابر خاص، تکلیف شهرداری تهران است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: براساس برنامه 5 ساله شهرداری تهران، مدیریت شهری موظف شده تا در خصوص اخذ عوارض تردد از معابر و تونل های شهری پیشنهاد خود را در قالب لایحه ای به شورای شهر ارائه کند.
    وی با بیان اینکه این پیشنهادات در قالب لایحه ای و توجه به برخی ملاحظات تنظیم و به شورا ارائه شده است، اظهار کرد: تعیین مبلغ عوارض با هدف اینکه مشکلی برای رانندگانی که به دفعات از این مسیرها تردد می کنند ایجاد نشود، از جمله ملاک های شهرداری تهران در تهیه و تدوین این لایحه بوده است.
    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: از سوی دیگر، تنظیم و ارائه لایحه دریافت عوارض تردد از تونل های پایتخت تکلیف سازمانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بوده که انجام شده است.
    وی خاطر نشان کرد: به طور طبیعی لایحه شهرداری تهران مبنی بر اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری، پس از بررسی در کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر تهران، در صحن شورا مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.
    تشکری هاشمی تاکید کرد: به هر روی اجرای این لایحه پیشنهادی، منوط به نظر شورای اسلامی شهر تهران است.
    لایحه اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری سال گذشته از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شده است.
    درهمین ارتباط، علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مخالفت خود با اجرای این لایحه را اعلام کرد.
    براساس گزارش خبرنگار ایرنا، بررسی این لایحه در دستور کار جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط